کد خبر 233605
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲

معاون اجتماعی سازمان وظیفه اعلام کرد؛

خبر خوش برای سپاهان، استقلال و پرسپولیس؛ اعزام فوتبالیست‌ها به تعویق افتاد + فیلم

خبر خوش برای سپاهان، استقلال و پرسپولیس؛ اعزام فوتبالیست‌ها به تعویق افتاد + فیلم

تکلیف خدمت سربازی امید نورافکن، میلاد سرلک، ابوالفضل جلالی و چند ستاره مشمول دیگر لیگ برتر مشخص شد و معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا، آنها تا پایان فصل می‌توانند در تیم‌های خود بازی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ ماجرای خدمت سربازی بازیکنان فوتبال همیشه یکی از مباحث مهم و مورد بحث در این رشته ورزشی میان بازیکنان، علاقه مندان به فوتبال و رسانه‌ها بوده و در طول سالیان اخیر تصمیمات مختلفی به شکل آزمون و خطا در این خصوص گرفته شده است و ابتدای فصل جاری هم ابلاغیه‌ای صادر شد که سرو صدای زیادی بپا کرد و طی آن معافیت موقت ستاره‌های تیم ملی و لیگ برتری لغو شد و اعلام شد بازیکنان مشمول باید فکری برای سپری کردن دوران خدمت خود داشته باشند.

در این راستا در روزهای اخیر اخباری مبنی بر جدایی چند ستاره از تیم‌های مدعی لیگ برتر به دلیل مشمول شدن مطرح بود و در این میان نام چند بازیکن از جمله امید نورافکن، میلاد سرلک و ابوالفضل جلالی پررنگ‌تر از سایران مطرح شد و حتی یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بازی با نساجی عنوان کرد سرلک نیم فصل از این تیم جدا شده و به خدمت سربازی خواهد رفت.

با این وجود وزارت ورزش در روزهای اخیر در تلاش بود تا با رایزنی با مسئولان ذیربط در این خصوص، اعزام بازیکنان را تا پایان فصل به تعویق انداخته و به اصطلاح برای‌شان فرجه بگیرد و حالا خبر رسید این اقدام با پاسخ مثبت روبرو شده و سازمان نظام وظیفه با این موضوع موافقت کرده است.

در این راستا، حسین زاهدی معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا خبر داد: بازیکنانی که با لغو طرح سربازی ورزشکاران حرفه‌ای مشمول خدمت شدند تا پایان فصل جاری می‌توانند در تیم‌شان بازی کنند.

معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا افزود: با جلساتی که با وزارت ورزش داشتیم قرار بر این شدکه با فدراسیون و بازیکنان هماهنگی های لازم صورت گیرد. هیچ مشکلی برای بازیکنان تا پایان فصل جاری وجود ندارد و این افراد می‌توانند در تیم هایشان ادامه فعالیت داشته باشند.

بدین ترتیب نگرانی باشگاه‌های ایرانی بابت از دست دادن ستاره‌هایشان در پنجره زمستانی رفع شده و بازیکنان تا پایان فصل در خدمت تیم‌های‌شان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha