کد خبر 233603
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

علی لطیفی در گفتگو با «حیات»:

استقلال فریب فدراسیون را خورد/ نیم فصل نیاز به تقویت داریم

استقلال فریب فدراسیون را خورد/ نیم فصل نیاز به تقویت داریم

پیشکسوت استقلال عقیده دارد این باشگاه باید در نیم فصل کم کاری پیش فصل خود را در جذب بازیکن جبران کند.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: استقلال در این بازی عملکرد منطقی از خودش به نمایش گذاشت و مزد برتری خودش را هم گرفت. استقلال در این بازی با برنامه کار کرد و گل‌هایی هم که زد خصوصاً گل اول روی یک حرکت تمرین شده به ثبت رسید. واقعاً ارسال‌های مهدی‌پور برای استقلال یک نعمت است و هر بازی می‌بینیم موقعیت‌های خوبی بر این اساس خلق می‌شود و بازیکنان تیم هم با شناخت و هماهنگی کامل از این ارسال‌ها استفاده می‌کنند. جواد نکونام به توانایی بازیکنانش واقف است و بر اساس آن برایشان شرح وظایف تعریف می‌کند و این را در شیوه بازی و نتایج تیم می‌بینیم.

وی در مورد عملکرد پیمان بابایی گفت: پیمان از آن دست مهاجمانی است که ذهنی و با مغز فوتبال بازی می‌کند. او بازیکن باهوشی است و توانایی های خوبی دارد و چهارچوب شناس هم هست. به نظرم در فوتبال ایران به حقش نرسیده و در استقلال هم جا دارد به او بیشتر بها داده شود. گلی که او زد یک گل کاملاً انفرادی بود و روی مهارت فردی به ثمر رسید و به نظرم اگر بیشتر به او بازی برسد می‌تواند عملکرد مفیدی در ترکیب استقلال داشته باشد. حالا که استقلال مشکل خط حمله دارد او بازیکن مفیدی برای تیم خواهد بود و پیشنهادم این است که از او بیشتر استفاده شود.

لطیفی در مورد گلی که استقلال در این بازی دریافت کرد هم توضیح داد: خط دفاعی استقلال انسجام لازم را ندارد و نکونام به همین دلیل از دفاع پوششی استفاده کرده است تا ضعف‌های مفرط دفاعی را بپوشاند ولی بازهم فرصت‌های زیادی به حریفان می‌دهد. این نشان می‌دهد در خط دفاعی ضعف نیروی انسانی وجود دارد و نباید از بازیکن در پست غیر تخصصی استفاده شود. شنیده‌ام قرار است سیلوا برگردد و این می‌تواند اتفاق خوبی باشد.

پیشکسوت استقلال در رابطه با پایان نیم فصل برای این تیم توضیح داد: استقلال مشکلات زیادی در نیم فصل نخست داشت که بازگو کردن آن تکرار مکررات است ولی به هر حال به سلامت از این گردنه عبور کرد و به نیم فصل رسید ولی واقعاً برای نیم فصل دوم نیاز به تقویت دارد و 4-3 بازیکن نیاز دارد و در همه پست‌ها بازیکن لازم دارد. اگر استقلال می‌خواهد در کورس بماند و به رقابت برای قهرمانی ادامه دهد نیاز به تقویت دارد و امیدوارم این اتفاق در پنجره زمستانی رخ دهد و انفعالی که از باشگاه در پیش فصل دیدیم را اینجا دیگر شاهد نباشیم. استقلال فریب فدراسیون را خورد و با رعایت سقف سعی داشت قانونی را رعایت کند که دیگران به خاطر شکستنش مجازات نشدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha