کد خبر 232963
۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

حسن روشن در گفتگو با «حیات»:

دلم برای استقلال می‌سوزد/ وزیر ورزش به حاشیه‌های مدیریتی ورود کند

دلم برای استقلال می‌سوزد/ وزیر ورزش به حاشیه‌های مدیریتی ورود کند

پیشکسوت استقلال عقیده دارد اختلافات مدیریتی در این باشگاه به وجهه آن ضربه می‌زند.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تساوی استقلال مقابل گل گهر اظهار داشت: توان این تیم همین است و نباید توقع زیادی داشت. اول فصل آمدند هرچه ستاره در تیم بود را درو کردند و بردند و جایش هم کسی را نگرفتند. تیم در همه پست‌ها ضعف و کمبود بازیکن دارد و شما نگاه کن روی نیمکت هم بازیکنی نیست که به زمین بیاید و به اصطلاح کار را در بیاورد. یک زمانی استقلال روی نیمکتش هم بازیکن ملی‌پوش داشت ولی الان وضعیت جوری است که یک بازیکن مصدوم می‌شود بازیکن از پست دیگر به جایش در زمین قرار می‌دهند و در پست او بازیکن جایگزین ندارند. با این وضعیت شما انتظار داری جواد نکونام معجزه کند؟

وی افزود: همین نتایجی هم که تا اینجا کسب شده فراتر از سطح داشته‌های استقلال است. اینکه چرا در سیرجان مقابل گل گهر مساوی کردند ایراد گرفتن‌های بیخودی است. هروقت شرایط و امکانات مناسب به نکونام دادید از او انتظار نتیجه آنچنانی داشته باشید نه اینکه با چنین وضعیتی در شرایطی که تیم صدرنشین هم هست به او حمله کنید و از او انتقاد کنید. من بازی را کامل ندیدم ولی همان دقایقی که دیدم تیم داشت خوب بازی می‌کرد و به طور کلی استقلال امسال اصولی و درست بازی می‌کند و خیلی از اشکالات فصل قبل را با وجود مهره‌های کمتر ندارد. واقعاً نمی‌دانم ایراد گرفتن از استقلال در این شرایط به چه منظور و معنایی است.

پیشکسوت استقلال در مورد حواشی مدیریتی این روزهای باشگاه هم توضیح داد: این صحبت‌ها شأن و منزلت باشگاه استقلال و جایگاه مدیریت این باشگاه را زیر سوال می‌برد و کسی هم متوجه تبعات آن نیست. من صحبت‌های دو طرف را شنیدم و خودم هم با خطیر تماس گرفتم و او گفت خانی در استقلال کاره‌ای نیست. عضو هیات مدیره باشگاه مگر می‌تواند کاره‌ای نباشد؟ تا دیروز دعوای بین مدیرعامل و سرمربی بود و آن را حل و  فصل کردیم و حالا دعوای بین مدیرعامل و عضو هیات مدیره را شاهد هستیم. این همه حواشی برای چه باید در یک باشگاه باشد؟ چرا آقای افضلی که از جانبازان عزیز ما هم هستند به این مشکلات ورود نمی‌کنند؟ چرا وزیر ورزش کاری برای استقلال نمی‌کند؟

روشن در پایان گفت: دلم برای استقلال می‌سوزد که همیشه قربانی اینجور مسائل است. امیدوارم حداقل این مورد تا انتها پیگیری شود و به نتیجه برسد چرا که انفعال در خصوص چنین ماجرایی در نهایت باعث بدنامی مجموعه استقلال خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha