کد خبر 166408
۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران مطرح کرد؛

واژگونی تانکر کشنده با 25 تن مواد شیمایی

واژگونی تانکر کشنده با 25 تن مواد شیمایی

ملکی گفت: ساعت 5:24 دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه واژگونی در شرق به غرب بزرگراه فتح اعلام شد و 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه امکانات لازم و تجهیزات پشتیانی به محل حادثه اعزام شدند.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی حیات اظهار کرد: ساعت 5:24 دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه واژگونی در شرق به غرب بزرگراه فتح اعلام شد و 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه امکانات لازم و تجهیزات پشتیانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه تانکر حامل 25 هزار لیتر مواد شیمایی که مواد تشکیل دهنده پایه روغن بود واژگون شده گفت: تانکر به دلیل نا مشخصی از مسیر منحرف شده بود و این تانکر در لاین کندرو با گاردریل برخورد کرده بود.

وی ادامه داد: این تانکر در کنار لاین کندرو به صورت کامل واژگون شده بود که خوشبختانه راننده آسیب ندید و خود را از وسیله نقلیه خارج کرده بود. همچنین در آن ساعت مسیر خلوت تر بود و برخوردی با وسایل نقلیه دیگر، عابر پیاده و... پیش نیامده بود.

ملکی افزود: از این تانکر نشت مواد وجود داشت که آتش نشانان ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند و با 2 دستگاه جرثقیل سنگین تانکر به حالت اولیه بازگشت و قسمت جلو تانکر در ابتدا جدا و با یک دستگاه کشنده به محلی امن منتقل شد.

برچسب‌ها