کد خبر 232804
۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰

بهتاش فریبا در گفتگو با «حیات»:

از این استقلال نمی‌توان انتظار بی‌جا داشت

از این استقلال نمی‌توان انتظار بی‌جا داشت

پیشکسوت استقلال عقیده دارد نتایج این تیم با توجه به شرایطی که دارد بد نبوده است.

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تساوی استقلال مقابل گل گهر سیرجان در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بازی سنگینی بود و تقابل با گل گهر در سیرجان کار راحتی نیست. آنها از بهترین تیم‌های لیگ برتر محسوب می‌شوند و بازیکنان خوب و با کیفیتی در اختیار دارند و سرمربی با تجربه‌ای هم دارند. بازی سخت و سنگینی بود و دو تیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کردند و هر دو می‌توانستند برنده بازی باشند ولی تساوی نتیجه عادلانه‌ای برای این دیدار بود.

وی در مورد اعتراض استقلال به تصمیمات داور مسابقه توضیح داد: اثر اشتباهات داوری هر فصل و در هر بازی قابل رویت است. حالا به طور مشخص در مورد این بازی نمی‌گویم ولی در همان دربی اگر VAR نبود حق استقلال خورده می‌شد و کاش می‌شد هرچه زودتر این سیستم در تمام بازی‌ها مورد بهره‌برداری قرار بگیرد. درست است که حواشی زیادی پیرامون آن ایجاد شد ولی در مجموع بودنش بهتر از نبودنش است. در مورد داوری این بازی باید دید کارشناسان داوری چه نظری می‌دهند ولی به نظرم پنالتی استقلال درست بود ولی گل گل گهر در موقعیت آفساید به ثمر رسید.

پیشکسوت استقلال در مورد تساوی‌های مکرر این تیم و نگرانی هواداران هم خاطرنشان کرد: استقلال بازی‌های سختی داشته است و این تساوی هم در شرایط دشواری به ثبت رسید، بعد هم همین هفته قبل بود که استقلال یک نتیجه خوب مقابل نساجی کسب کرد. شما نگاه کنید از ابتدای فصل انواع و اقسام مشکلات ریز و درشت برای تیم رقم خورده و با این همه مشکلات نمی‌توان انتظار بیجا از این تیم داشت. استقلال هرجور عمل کرده در هر صورت صدرنشین است و این در حالیست که از لحاظ شرایط و امکانات شاید تیم چهارم لیگ باشد برای همین نمی‌توان از این تیم انتظار بی‌جا داشت. اگر تیم در نیم فصل تقویت شود آنوقت می‌توان بابت 2-3 تساوی از کادرفنی ایراد گرفت ولی الان به نظرم جای انتقاد نیست.

فریبا در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم وضعیت اقتصادی  فوتبال ما کمی بهتر شود و این مسائلی که در مورد خصوصی سازی و این موارد مطرح می‌شود با یک کار کارشناسی درست صورت بگیرد تا باشگاه‌های محبوب و مردمی اینطور درگیر تامین هزینه‌های جاری خودشان نباشند. وضعیت استقلال با چندین میلیون هوادار نباید این باشد و اگر دغدغه های مالی وجود نداشته باشد می‌توان خیلی‌ کارها انجام داد. الان استقلال و پرسپولیس هرکدام باید یک ورزشگاه اختصاصی 50-60 هزار نفره داشته باشند و در آسیا برای خودشان آقایی کنند نه اینکه در ایران هم برای رقابت با برخی باشگاه‌های صنعتی به مشکل بخورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha