کد خبر 232683
۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

شماتیک اختصاصی «حیات»:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل شمس آذر؛ غیبت ملی‌پوشِ جنجال‌ساز

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل شمس آذر؛ غیبت ملی‌پوشِ جنجال‌ساز

پرسپولیس تهران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز و در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم شمس‌آذر قزوین خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس روز یک‌شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم شمس‌آذر قزوین خواهد رفت.

پرسپولیس در هفته سیزدهم با نتیجه ۲ بر ۲ در ورزشگاه غدیر اهواز برابر تیم قعرنشین استقلال خوزستان متوقف شد. تا شرایط در اردوگاه سرخ‌پوشان بحرانی تر از هر زمانی پیش برود. شاگردان یحیی‌گل‌محمدی در ۹ بازی اخیر خود تنها موفق شدند هوادار تهران را در هفته دوازدهم شکست دهند که این آمار در ۱۵ سال اخیر در این باشگاه کاملا بی‌سابقه‌ بوده است و همین موضوع سبب اعتراض و خشم هواداران پرسپولیس از روند نتیجه گیری این تیم شده است.

سرخ‌پوشان که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در لیگ بیست و سوم در این فصل با ۲۲ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند و با توجه به حذف این تیم از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اوضاع در اردوگاه قرمزپوشان پایتخت چندان مطلوب دنبال نمی‌شود.

شاگردان گل‌محمدی در ۳ بازی پایانی نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر برای خروج از این شرایط بحرانی محکوم به برد هستند اما این تیم در این بازی کار چندان راحتی برابر تیم تازه لیگ برتری شده شمس‌آذر نخواهد داشت. شاگردان سعید دقیقی که به دلیل شکایت برخی از تیم‌های لیگ یکی فصل را به ۳ امتیاز منفی آغاز کردند هم‌اکنون با ۱۷ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند. نکته جالب توجه در مورد این تیم تازه لیگ برتری شده این است که آنها بعد از ذوب‌آهن اصفهان با ۴ برد ۲ تساوی و یک شکست بهترین تیم خارج از خانه در این دور از رقابت‌های لیگ برتر هستند و همین موضوع می‌تواند کار گل‌محمدی و شاگردانش را سخت‌تر از هر زمانی کند.

گل‌محمدی در این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری و یاسین سلمانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و سایر بازیکنان پرسپولیس در این بازی در دسترس سرمربی این تیم خواهد بود. از طرفی نیز این تیم گل‌محمدی از عملکرد برخی از شاگردان خود که مورد انتقاد هواداران نیز بوده است رضایت ندارد.

در بازی با شمس‌آذر علیرضا بیرانوند مثل همیشه سنگربان سرخ‌پوشان خواهد بود. با توجه به مصدومیت محمد حسین کنعانی زادگان این بازیکن در این بازی از ترکیب این تیم دور خواهد بود و فرشاد فرجی به همراه گئورگی گولسیانی زوج خط دفاعی این تیم در این بازی خواهند بود. دانیال اسماعیلی‌فر نیز بعد از یک بازی غیبت دوباره در ترکیب پرسپولیس قرار خواهد گرفت و در سمت راست خط دفاعی بع میدان خواهد رفت. علی نعمتی در این بازی نیز در پست دفاع چپ قرار خواهد گرفت.

در خط هافبک نیز میلاد سرلک در پست شش قرار خواهد گرفت و سروش رفیعی نیز در این بازی مسئولیت طراحی حملات پرسپولیس را بر عهده دارد. مهدی ترابی و سعید صادقی نیز در این بازی نیز در جناحین قرار می‌گیرند تا مسئول طراحی حملات پرسپولیس در این مناطق باشند. امید عالیشاه نیز در جلو این بازیکنان قرار می‌گیرد و نبیل باهویی نیز که در بازی با استقلال خوزستان بالاخره پایش به گلزنی باز شد به عنوان مهاجم هدف قرار خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر شمس‌آذر قزوین:

علیرضا بیرانوند - فرشاد فرجی - گئورگی گولسیانی - دانیال اسماعیلی فر - علی نعمتی - میلاد سرلک - سروش رفیعی - امیدعالیشاه - سعید صادقی- مهدی ترابی - نبیل باهویی

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل شمس آذر؛ غیبت ملی‌پوشِ جنجال‌ساز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha