کد خبر 232411
۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

معاون وزیر بهداشت: دستگاه توموتراپی در گرگان راه‌اندازی شد

معاون وزیر بهداشت: دستگاه توموتراپی در گرگان راه‌اندازی شد

معاون بهداشت وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: دستگاه توموتراپی و ام‌آرآی در گرگان راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات،  حسین فرشیدی  معاون بهداشت وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی  صبح امروز در مراسم افتتاح طرح‌های بهداشتی در بیمارستان پنج آذر گرگان اظهار داشت: راه‌اندازی دستگاه توموتراپی و ام ار آی در گرگان در مدت زمانی کوتاه، کاری جهادی و ارزشمند است.

وی تصریح کرد: دستگاه توموتراپی و ام‌ارآی با هزینه بالغ بر 2700 میلیارد ریال در مرکز آموزشی درمانی پنج آذر گرگان راه‌اندازی شد.

وی تاکید کرد: این دو طرح با کاری جهادی ودر مدت زمان بسیار کم راه‌اندازی شد چرا که این دو دستگاه برای بیماران خاص و درگیر بیماری سرطان مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیار مهم است.

فرشیدی افزود: این دو دستگاه برای نخستین بار در این استان راه‌اندازی شدند و با تامین نیروهای متخصص و اعتبارات لازم شروع به فعالیت کردند و نیاز است از نیروهای ومدیران قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به طرح های بهداشتی  گفت: این طرح ها شامل راه اندازی مرکز دندانپزشکی کلینیک دزیانی با هزینه‌ای بالغ بر 20 میلیارد ریال، راه‌اندازی مرکز همودیالیز کلینیک دزیانی با هزینه 40 میلیارد ریال و کلینیک درمان نازایی سطح دو با هزینه 10 میلیارد ریال است.

سعید گل‌فیروزی افزود: راه‌اندازی بخش جنرال با 17 تخت و هزینه 40 میلیارد ریال و راه اندازی اولین دستگاه عکس‌برداری شبکیه چشم نوزادان با هزینه‌ای بالغ بر 33میلیارد ریال در بیمارستان طالقانی گرگان از دیگر طرح‌های استان برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم استان بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha