کد خبر 232408
۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

امام‌جمعه اهل سنت مراوه‌تپه: از اول انقلاب تا امروز هیچ رئیس‌جمهوری اینجا نیامده بود

امام‌جمعه اهل سنت مراوه‌تپه: از اول انقلاب تا امروز هیچ رئیس‌جمهوری اینجا نیامده بود

امام جمعه اهل سنت مراوه تپه با درخواست این‌که سلام گرم مردم ما را به رهبر معظم انقلاب برسانید، گفت: از اول انقلاب تا امروز هیچ رئیس جمهوری به این منطقه محروم پا نگذاشته بود که امروز چشم مردم ما را روشن کردید.

به گزارش گروه استان‌های حیات،آخوند ناصر قزل امروز در دیدار مردم شریف شهرستان مرزی مراوه تپه با رئیس جمهور با اشاره به اینکه وحدت و همدلی مهمترین رمز پیشرفت منظقه ما بوده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای همه ما امنیت، آرامش و پیشرفت را به ارمغان آورده و در آسایش و آزادی کامل ضمن ادای فرایض دینی خود به راحتی و با حمایت نظام آموزه های خود را تدریس و تبلیغ می کنند.

وی با بیان اینکه در بیش از چهار دهه گذشته خدماتی به شهرستان مراوه تپه رسیده است که شاید حتی فکرش را هم نمی کردیم، افزود: به لطف خدا امروز مراوه تپه از یک روستا و بخش به یک شهرستان تبدیل شده و اکثر ادارات دولتی و نهادهای انقلابی در این شهرستان دایر شده است و ما برای رفع نیازهای بهداشتی، تحصیلی، تجاری و ... به شهرستانهای دیگر از جمله کلاله و گنبدکاووس نمی رویم.

امام جمعه اهل سنت شهرستان مراوه‌تپه با تاکید بر اینکه تاسیس بیمارستان علوی در شهرستان محروم مراوه تپه یک اتفاق بی‌نظیر بود، خاطرنشان کرد: از آقای رئیسی و همه خدمتگزاران دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکر می کنیم که این شهرستان مرزی و محروم را مورد عنایت قرار داده‌اند.

قزل با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز هیچ رئیس جمهوری به این منطقه محروم نیامده بود، ادامه داد: امروز شما با حضورتان چشم و دل مردم شهرستان مراوه تپه را روشن کردید.

وی با اشاره به اینکه در همین یک سال اخیر خدمت دولت سیزدهم بیش از ۲۴۶ میلیارد تومان پروژه های اقتصادی و بیش از ۴۸۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیارد تومان پروژه اشتغالزا افتتاح می شود، تصریح کرد: امروز خواسته مردم ما از شما این است که سلام گرم آنها را به رهبر معظم انقلاب برسانید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha