کد خبر 231854
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید در گفتگو با «حیات»:

جزئیات جدید از واگذاری خودرو به جانبازان/ سبد سایپا برای ایثارگران متنوع می شود

جزئیات جدید از واگذاری خودرو به جانبازان/ سبد سایپا برای ایثارگران متنوع می شود

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به مشکل مالی جانبازان مشمول دریافت خودروهای داخلی گفت: به زودی سبد محصولات سایپا برای جانبازان مشمول این طرح متنوع می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات، میثم اروز با اشاره به مشکل جانبازان مشمول دریافت خودروهای داخلی گفت: خودروی شاهین در حالی ازسوی گروه خودروسازی سایپا در سبد ایثارگران مشمول این طرح قرار گرفت که برخی ایثارگران به دلیل قیمت بالای این خودرو، توان مالی برای خرید آن ندارند.

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: به همین دلیل ما وارد مذاکره با گروه خودروسازی سایپا شدیم تا در کنار خودروی شاهین، خودروی ارزان تری همانند «کوییک» نیز قرار بگیرد تا ایثارگرانی که توان خرید خودروی شاهین اتوماتیک را ندارند، بتوانند کوییک را انتخاب و نسبت به دریافت وام و پرداخت باقی مبلغ اقدام کنند.

اروز خاطرنشان کرد: سایپا قول مساعدی در این زمینه به ما داده و منتظریم که نوع خودرو و قیمت آن را اعلام کنند تا خودروی دیگری در سبد ایثارگرانی که قادر به خرید شاهین نیستند، قرار بگیرد و ایثارگران خود قادر به انتخاب یکی از این دو خودرو باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 286
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سجادهقانی FR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    22 15
    سلام عرض ادب.ممنون که به فکر خانواده ایثارگران هستید.
  • حسن روحانی IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    48 26
    جانباز ۲۵ درصد با۷۰ درصد چه فرقی دار
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    74 12
    به همه جانبازان فارغ ازدرصد تعلق بگیرد
  • ناصر برغندان IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    29 13
    بنده جانباز بالای بیست و پنج درصد هستم خودرو ثبت نام کردم و زمستان ۱۴۰۲ نوبت تحویل خودرو من هستش ، می توانم از وام استفاده بکنم