کد خبر 231411
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲

شماتیک اختصاصی «حیات»:

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس؛ سورپرایز جالب نکونام

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس؛ سورپرایز جالب نکونام

استقلال با یک تغییر جالب نسبت به همیشه تیمش را امروز به مصاف پرسپولیس خواهد فرستاد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال استقلال عصر امروز و از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپولیس خواهد رفت تا دربی شماره 102 پایتخت و دیدار معوقه هفته پنجم خود را برابر این تم برگزار کند.

در ترکیب استقلال امروز مثل همیشه شاهد حضور کاپیتان استقلال سعید حسین حسینی درون دروازه هستیم و گلر آبی‌ها سعی دارد دروازه خودش را مقابل حریف سنتی بسته نگه دارد، در این را سه مدافع میانی آبی‌ها به حسینی کمک خواهند کرد و در چینش جدید 2-3-5 این تیم به میدان خواهند رفت که روزبه چشمی نقش مدافع آخر را بازی می‌کند و دو مدافع جلوزن آبی‌ها هم در کنار او آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی هستند. سلیمی بعد از مصدومیتی که داشت با تلاش کادر پزشکی به این دیدار رسید.

ابوالفضل جلالی در جناح چپ و کوین یامگا در جناح راست خط دفاعی استقلال را به عنوان وینگ بک تکمیل می‌کنند و وظیفه حساسی هم در نفوذها برای استقلال دارند و هم در جلوگیری از حملات بازیکنان حریف. امید حامدی‌فر و مهدی مهدی‌پور در خط هافبک در کنار آرش رضاوند کمربند میانی استقلال را برای این تشکیل می‌دهند.

اما سورپرایز جوادنکونام برای یحیی گل‌محمدی در خط حمله این تیم است. به نظر می‌رسد نکونام قصد دارد برای این دیدار از زوج ارسلان مطهری و مهرداد محمدی استفاده کند. مطهری جز ۱۰ گلزن برتر تاریخ دربی با چهار گل زده نیز محسوب می‌شود و انگیزه بالایی برای این دیدار دارد تا بتواند این تعداد گل‌های خود را افزایش دهد.

برای اولین‌بار این دیدار با حضور بانوان هوادار دو تیم و کمک داور ویدیویی برگزار می‌شود. موعود بنیادی‌فر قضاوت این بازی را برعهده دارد، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم کمک داوران این دیدار حساس هستند. همچنین بیژن حیدری و محمدرضا منصوری به عنوان داور و کمک داور ذخیره انتخاب شدند.

ترکیب احتمالی استقلال:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا، امید حامدی‌فر، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، آرش رضاوند، مهرداد محمدی و ارسلان مطهری

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس؛ سورپرایز جالب نکونام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha