کد خبر 231412
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

شماتیک اختصاصی «حیات»:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال؛ یک تغییر مهم در چینش یحیی

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال؛ یک تغییر مهم در چینش یحیی

پرسپولیس با یک تغییر مهم و کلیدی در دیدار امروز به مصاف استقلال خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز و از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف استقلال خواهد رفت تا دربی شماره 102 پایتخت و دیدار معوقه هفته پنجم خود را برابر این تم برگزار کند.

در قفس توری سرخ‌پوشان در این بازی باز هم علیرضا بیرانوند را قرار خواهد داد. سنگربان شماره یک تیم ملی یکی از بازیکنان کنونی پرسپولیس است و در این بازی نقطه قوت این تیم برابر استقلال خواهد بود و تلاش می‌کند تا از دروازه خودش مقابل حملات مهاجمان استقلال محافظت کند. در این راه دو مدافع میانی به او کمک خواهند کرد، محمدحسین کنعانی‌زادگان و گئورگی گولسیانی زوج خط دفاعی سرخ‌پوشان خواهند بود و علی نعمتی در سمت چپ بازی خواهد کرد و دانیال اسماعیلی‌فر نیز در سمت راست به میدان می‌رود.

میلاد سرلک و مسعود ریگی دو هافبک دفاعی در دربی یکصد و دوم هستند و سروش رفیعی نیز به عنوان هافبک طراح متمایل به راست در ترکیب پرسپولیس جای می‌گیرد. سعید صادقی با تغییر پست به سمت چپ خواهد رفت و مهدی ترابی نیز دو جلوتر از هافبک کناری سرخ‌پوشان و به عنوان مهاجم سایه در این دیدار مهم بازی خواهد کرد.

در نهایت شهاب زاهدی نیز که در بازی با هوادار به دلیل محرومیت حضور نداشت در این دیدار در نوک خط حمله پرسپولیس قرار می‌گیرد.

گل‌محمدی در این بازی وحید امیری، مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال :

علیرضا بیرانوند - محمدحسین کنعانی‌زادگان - گئورگی گولسیانی - علی نعمتی - دانیال اسماعیلی‌فر - میلاد سرلک - سروش رفیعی - مهدی ترابی - سعید صادقی - محمد عمری و شهاب زاهدی

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال؛ یک تغییر مهم در چینش یحیی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha