کد خبر 230931
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

افتتاح دومین خانه فناور محیط زیست در زنجان

افتتاح دومین خانه فناور محیط زیست در زنجان

دومین خانه‌ فناور محیط زیست استان با هدف شناسایی فناوری‌های نوین محیط زیستی و استفاده از ظرفیت شرکت‌های فناور در راستای کمک به کاهش معضلات حوزه محیط‌ زیست روز دوشنبه با حضور معاون آموزشی و مشارکت‌های سازمان محیط‌ زیست در دانشگاه زنجان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، محمدرضا یافتیان روز دوشنبه در مراسم افتتاح این خانه، افزود: توسعه خانه‌های فناور محیط زیست در سطح استان در دستور کار اداره کل حفاظت محیط زیست استان قرار دارد.

وی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی، خانه‌های فناور محیط زیست در دانشگاه‌های استان افتتاح می شود تا از ظرفیت اساتید و دانشجویان در امر حفاظت از محیط زیست بهره‌ گرفته شود.

این مسوول ادامه داد: همه افراد جامعه باید در امر حفاظت از محیط زیست سهیم باشند و احساس مسوولیت کنند.

یافتیان خاطر نشان کرد: هر فرد به سهم خود می‌تواند در حفاظت از محیط زیست نقش داشته باشد اما نخبگان، اساتید دانشگاه و دانشجویان نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری در این زمینه دارند که امیدواریم با ایجاد خانه‌های فناور محیط زیست بتوانیم از ظرفیت آنها به شکل مطلوبی استفاده کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری دانشگاه زنجان که‌ یکی از دانشگاه های مطرح کشور محسوب می‌شود گام های مؤثری در حوزه حفاظت از محیط زیست برداشته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha