کد خبر 230760
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

جزئیات حراج لوازم خانگی نو در تهران

جزئیات حراج لوازم خانگی نو در تهران

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری شصت و پنجمین حراج خرده فروشی در ۲ استان تهران و قم خبر داد.

حسن خالقی در گفتگو با خبرنگار حیات گفت: شصت و پنجمین حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی از امروز آغاز شد که تا روز سه شنبه (۲۱ آذر) ادامه دارد.

جزئیات حراج کالاها

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی اموال تملیکی گفت: شصت و پنجمین حراج خرده فروشی سازمان در دو استان تهران و قم از شب گذشته آغاز شد.

خالقی در مورد زمان ارائه پیشنهاد متقاضیان گفت: متقاضیان می توانند در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۰ و ۲۱ آذر ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۹ پیشنهاد خود را ارائه دهند.

کالاهای جدید عرضه شده در این دور از حراج

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی اموال تملیکی در مورد کالاهای به حراج گذاشته شده در این دوره به «حیات» گفت: بیش از ۲۵۰ قلم کالا در این دور از حراج سازمان ارائه شده است.

خالقی در مورد این کالاها ادامه داد: در این حراج، برای نخستین بار تجهیزات الکترونیکی شامل لپ تاپ و سرفیس، انواع  لوازم خانگی، صوتی تصویری، لوازم و تجهیزات رستوران، تجهیزات شستشو و نظافت و تجهیزات صنعتی و تجهیزات کامپیوتری عرضه می شود.

متقاضیان برای ثبت سفارش به کجا مراجعه کنند؟

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی اموال تملیکی گفت: متقاضیان برای مشاهده و شرکت در این حراج می‌توانند از امروز با مراجعه به سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند یا سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کالاها را مشاهده و در روزهای ۲۰ و ۲۱ آذرماه اقدام به پیشنهاد قیمت کنند.

به گفته خالقی، کارمندان دولت می توانند در این حراج ها شرکت کنند و محدودیتی ندارد. پس از اعلام نتایج، برندگان باید به اداره کل اموال تملیکی در استان های مذکور مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha