کد خبر 230683
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

دستگیری عامل تیراندازی در نوشهر

دستگیری عامل تیراندازی در نوشهر

 فرمانده انتظامی نوشهر از دستگیری عامل تیراندازی در یکی از محلات این شهرستان خبر داد و گفت:‌ فرد متخلف پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سرهنگ علی اکبر درویشی روز شنبه افزود:‌ به دنبال اعلام یک مورد تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی پلیس امنیت و عمومی شهرستان با استفاده از شگردهای خاص موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافلگیرانه پس از هماهنگی با قضائی در کمتر ۱۲ ساعت نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی های انجام شده علت تیراندازی را اختلافات قبلی مالی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه متهم به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، ادامه داد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد، گروهی هنجار شکن امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره اندازند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در کمتر ازنیم ساعت با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمودحسین زاده گفت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد قمه کشی در سطح شهر رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه متهم پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بود، ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند عامل قمه کشی را در کمتر از نیم ساعت شناسایی و در یک عملیات موفقیت آمیز در اقدامی ضربتی متهم را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه متهم که از اراذل و اوباش بوده علت خود را از این کار مصرف مواد الکلی عنوان و خاطر نشان کرد: متهم اقدام به شرارت و قمه کشی وایجاد رعب و وحشت دریکی از خیابانهای اصلی کرده بود پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد اظهار داشت:‌ پلیس با هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد و اجازه نخواهیم داد عده ای هنجارشکن با اعمال مجرمانه خود نظم عمومی جامعه را برهم بزنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha