کد خبر 216713
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

زمین‌گیر شدن شرور متواری توسط پلیس مشگین‌شهر

زمین‌گیر شدن شرور متواری توسط پلیس مشگین‌شهر

 فرمانده انتظامی مشگین‌شهر از زمین‌گیر شدن یک فرد شرور متواری در تهران توسط ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ سرهنگ نیکروز سلیمانی اظهار کرد: ماموران پلیس این شهرستان طی عملیات منسجم و مقتدرانه یک نفر اراذل و اوباش سابقه‌دار که اقدام به اخلال در نظم عمومی ، شرکت در نزاع و درگیری دسته‌جمعی ، شرارت ، عربده‌کشی و سلب آرامش و آسایش شهروندان کرده و متواری شده بود ، را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: با هماهنگی دادستان مشگین‌شهر و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران انتظامی شهرستان مشگین‌شهر طی عملیاتی غافلگیرانه فرد مذکور را در شهر تهران شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و برابر قانون برخورد جدی با مخلان نظم و امنیت عمومی در دستور کار است و به مخلان امنیت اجازه قدرت‌نمایی داده نخواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مشگین‌شهر هم از نیروی انتظامی در شناسایی و دستگیری عامل شرارت در این شهرستان (ش_ف) که به سبب درگیری مسلحانه و تمرد به پلیس تحت تعقیب بود ، قدردانی کرد.

بابک نونهال اظهار کرد: پس از اطلاع واصله متوجه تردد و حضور متهم در یکی از نقاط حاشیه شهر تهران شده و پس از صدور دستور قضایی ، ماموران پلیس با حضور ضربتی در موقعیت مورد نظر این عامل شرارت را دستگیر و متهم با دستور مقام قضایی متهم روانه زندان شد.

دادستان مشگین‌شهر تاکید کرد: به مردم عزیز مشگین‌شهر اطمینان خاطر می‌دهیم اشد مجازات بدون هیچ اغماض قانونی در انتظار اقدامات شرورانه و ضد امنیت عمومی خواهد بود.

مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha