کد خبر 230183
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵

آتش بازهم به جان جنگل‌های آغوزبن رودبار افتاد 

آتش بازهم به جان جنگل‌های آغوزبن رودبار افتاد 

فرماندار شهرستان رودبار با اشاره به تداوم آتش‌سوزی در جنگل‌های رودبار گفت: از صبح امروز نیز بنده و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در منطقه حضور داریم ولی متأسفانه به دلیل شدت وزش باد محدوده، حریق گسترده‌تر شده است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار با اشاره به اینکه جنگل‌های روستای آغوزبن از عصر روز گذشته دچار حریق شده است، اظهار کرد: به محض اطلاع از آتش‌سوزی نیروهای محلی مردمی، منابع طبیعی، محیط زیست، هلال احمر و آتش‌نشانی به منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به تداوم آتش‌سوزی در حدود ۱۵ هکتار از اراضی جنگلی رودبار گفت: از صبح امروز نیز بنده و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در منطقه حضور داریم ولی متأسفانه به دلیل شدت وزش باد محدوده، حریق گسترده‌تر شده است.

فرماندار شهرستان رودبار با درخواست از نیروهای مردمی گفت: از مردم شریف و بسیجیان جان برکف شهرستان رودبار می‌خواهم که کمافی السابق با نیروهای منابع طبیعی، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای آغوزبن همکاری کنند.

صبح امروز در روستای آغوزبن جلسه ستاد مدیریت بحران به صورت میدانی به ریاست طهمورث عموپور فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان رودبار برگزار و دستورات و هماهنگی‌های لازم از سوی وی صادر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha