کد خبر 230131
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

«حیات» در گزارشی بررسی کرد؛

بیمارستان شهید حاج قاسم سلیمانی فردیس به همت دولت سیزدهم آماده افتتاح شد

بیمارستان شهید حاج قاسم سلیمانی فردیس به همت دولت سیزدهم آماده افتتاح شد

بیمارستان شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان فردیس بعد از یک دهه فراز و نشیب حالا به همت دولت سیزدهم فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده است و در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان البرز بصورت رسمی افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار استانی حیات؛ شهرستان فردیس با مساحت ۸۰۰ هزار نفر سال‌ها بود که یک تخت هم برای معالجه بیماران نداشت و مردم ساکن فردیس مجبور بودند برای درمان به شهرهای اطراف مراجعه کنند. در سال ۹۰ پروژه احداث بیمارستان کلنگ زنی شد اما به دلیل عدم تامین اعتبار این پروژه مسکوت ماند تا سال ۹۵ که تامین اعتبارات اولیه رسما انجام شد. 

تسریع در ساخت این بیمارستان در دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت و با تلاش‌های دولت مردان در زمانی حدود ۱۵ ماه این پروژه تکمیل و آماده بهره برداری شد.

بیمارستان شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان فردیس در ۶ طبقه و مساحتی حدود ۲۲ هزار متر مربع احداث شده است و در حال حاضر این بیمارستان در بخش های مختلف در حال خدمت رسانی به مردم عزیز فردیس است. 

گفتنی است، بیمارستان شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان فردیس بعد از یک دهه فراز و نشیب حالا به همت دولت سیزدهم فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان البرز بصورت رسمی افتتاح خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha