کد خبر 213990
۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

۴۰هزار بازنشسته در هفته آینده وام دریافت می‌کنند

۴۰هزار بازنشسته در هفته آینده وام دریافت می‌کنند

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: در راستای توسعه خدمات درمانی در حال حاضر بیش از ۱۳۳ پروژه کشوری در حال اجرا است که هفت پروژه آن مربوط به استان گلستان است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ میرهاشم موسوی صبح امروز در بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهارکرد: بازنشستگان تامین اجتماعی در سامانه متمرکز برای وام ۲۰۰ میلیون ریالی ثبت‌نام کرده‌ بودند و اواخر هفته آینده این وام بصورت قرعه‌کشی به ۴۰ هزار نفر از این بازنشستگان پرداخت می‌شود.

وی تصریح‌کرد: اولویت دولت سیزدهم با تاکید رئیس‌جمهور در تامین‌اجتماعی کشور، توسعه خدمات درمانی در همه بخش‌ها به ویژه خدمات درمانی رایگان است.

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی کشور خاطرنشان‌کرد: در راستای توسعه خدمات درمانی در حال حاضر بیش از ۱۳۳ پروژه درمانی در کشور در حال اجرا است که حدود هفت پروژه آن مربوط به استان گلستان خواهدبود.

* افتتاح هتلدینگ بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال

وی ادامه داد: هتلدینگ بیمارستان تامین‌اجتماعی گنبدکاووس با ۵۰ تخت و اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال احداث شده و در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

موسوی گفت: پیش‌بینی شده امسال برای ساخت و توسعه مراکز درمانی کشور مبلغ ۹هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شود که این مبلغ قبل از آغاز دولت سیزدهم بیش از چهارهزار میلیارد تومان بوده‌است و در دولت سیزدهم بیش از دو برابر رشد داشته‌است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha