کد خبر 229739
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸

تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت آموزش، پژوهش و نوآوری بنیاد شهید و امور ایثارگران و ریاست دانشگاه شهید بهشتی به امضا رسید

تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت آموزش، پژوهش و نوآوری بنیاد شهید و امور ایثارگران و ریاست دانشگاه شهید بهشتی به امضا رسید

در راستای توانمندسازی و توسعه مهارتهای مدیریتی کارمندان شاغل شاهد و ایثارگر تفاهم نامه‌ای بین معاونت آموزش، پژوهش و نوآوری بنیاد شهید و امور ایثارگران و ریاست دانشگاه شهید بهشتی به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، مجتبی مدرس‌زاده، معاون آموزش و پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، گفت: براساس فرمایشات امام راحل رضوان الله تعالی علیه و منویات رهبر معظم انقلاب توانمندسازی فرزندان شاهد و ایثارگر محور اصلی فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران در طرح تحول آموزشی خواهد بود و امیدواریم بتوانیم با تفاهم‌نامه امضا شده با دانشگاه شهید بهشتی گامی موثر در جهت رسیدن به این هدف متعالی داشته باشیم.
مدرس‌زاده با تاکید بر آموزش‌ مهارت های مدیریتی و توسعه توانمندیهای شخصی و اجتماعی در دوره‌های آموزشی ویژه دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر،  تصریح‌کرد: حمایت از خانواده شهدا و ایثارگران همراه با قابلیت و استعداد فردی و ذاتی آنها در زمینه ی آموزش‌ و رسیدن دانش‌آموزان ، دانشجویان و شاغلین شاهد و ایثارگر به جایگاه مدیریتی در آینده ادامه خواهد داشت .
مدرس‌زاده گفت: امروز شاهد اجرای جامع طرح تحول بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه توانمندسازی خانواده شهدا و ایثارگران هستیم و این موضوع در سطح دانش‌آموزان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان شاهد و ایثارگر در همکاری با دانشگاه صنعتی شریف همزمان برگزار میشود و ان شاالله به زودی شاهد ثمرات آن خواهیم بود .
سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه از همکاری‌های آموزشی و پژوهشی با بنیاد شهید و امور ایثارگران استقبال کرد و گفت: رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: به دنبال ارتقای سطح علمی و مرجعیت‌سازی دانشجویان شاهد و ایثارگر هستیم، دانشگاه شهید بهشتی جایگاه مهمی را برای خانواده شهدا و ایثارگران قائل است و به خواسته آنها توجه ویژه دارد. رساندن خانواده ایثار و شهادت به جایگاه مدیریتی در سطح جامعه بر اساس مبنای علمی و استعدادیابی در حین آموزش از برنامه‌هایی است که ما به همراه بنیاد شهید و امور ایثارگران آن را دنبال می‌کنیم.
حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر هاشم صابریان، مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثاگران, دکتر محمدتقی طاوسی سرپرست اداره کل استعدادیابی و تربیت مدیران آینده ایثارگر بنیاد و معاونین دانشگاه شهید بهشتی نیز در امضای این تفاهم‌نامه حضور داشت.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha