کد خبر 225842
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد شهید و دانشگاه شریف

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد شهید و دانشگاه شریف

تفاهم‌نامه همکاری در زمینه طرح استعدادیابی، مهارت آموزی و توان‌افزایی دانش‌آموزان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان خانواده‌های شاهد و ایثارگران با عنوان «راهبران کارآفرین آینده» بین معاون آموزش، پژوهش و نوآوری بنیاد شهید و امور ایثاگران و رئیس دانشگاه صنعتی شریف به امضاء رسید.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ معاون آموزش، پژوهش و نوآوری بنیاد شهید و امور ایثاگران روز سه شنبه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری در زمینه طرح استعدادیابی، مهارت آموزی و توان‌افزایی دانش‌آموزان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، گفت: این تفاهم‌نامه در راستای ارتقاء سطح علمی و توانمندسازی مهارتی دانش‌آموزان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان شاهد و ایثارگر تاثیرگذار است.

مجتبی مدرس‌زاده افزود: تفاهم کلی برای حدود ۲۰ هزار نفر از دانش‌آموزان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان شاهد و ایثارگر در نظر گرفته شده که در مرحله اول این طرح ۹ هزار نفر در آزمون استعدادسنجی شرکت می‌کنند و بعد از آزمون استعدادیابی ۲ هزار نفر از منتخبان این افراد در کلاس توانمندسازی آنلاین و حضوری شرکت می‌کنند تا به عنوان رهبران اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خانواده‌های شاهد و ایثارگر بتوانند تاثیرگذار در جامعه باشند و آرزوی امامین انقلاب اسلامی به تحقق برسد.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف نیز در این نشست ضمن تشکر از بنیاد شهید و امور ایثارگران از امضای این تفاهم‌نامه ابراز خرسندی کرد و گفت: دانشگاه نسل چهارم اثرگذار در اجتماع است و منجر به بروز و ظهور استعدادهای جدید می‌شود.

رسول جلیلی خاطرنشان‌کرد: این تفاهم‌نامه اثرگذار برای کشف استعدادهای دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر است.

سید علیرضا فیض بخش عضو هیئت موسس و هیئت مدیره انجمن علمی نوآوری و کارآفرینی کشور نیز با ارائه توضیحاتی از این تفاهم‌نامه بیان کرد: در ابتدای این طرح آزمونی برای شناسایی نقاط ضعف و قوت دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار و نقاط منفی برطرف و نقاط قوت ارتقاء می‌یابد. جمعی از این دانش‌آموزان و دانشجویان برای کسب و کار آموزش داده می‌شوند تا از آنها به عنوان مدیران موفق آینده در عرصه‌های مختلف استفاده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha