کد خبر 229619
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران:

هر شهروند یک شهردار است

هر شهروند یک شهردار است

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: ایده “من شهردارم” به‌دنبال این کلان نگاه است که هر شهروند یک شهردار است. 

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، صبح امروز شنبه ۱۱ آذرماه آیین آغاز دومین دوره طرح “ من شهردارم” در جریان هشتاد و چهارمین پویش امید و افتخار و با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد. 

مجید باقری معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: ایده “من شهردارم” به دنبال این کلان نگاه است که هر شهروند یک شهردار است. 

وی افزود: ما به دنبال این هستیم تا با همت سفیران طرح من شهردارم به رقم مشارکت یک میلیونی در تهران دست پیدا کنیم. مدیریت شهری طی این مدت تلاش کرد که زیرساخت‌های سیستمی و تعاملی را در سطح شهر ایجاد کند. 

باقری مطرح کرد: قطعا انتقادات و پیشنهادات شهروندان منجر به تنومند شدن این نهال دو ساله می شود. ما برای ایده های شهروندان اهمیت قائل هستیم. باتوجه به اهتمام تمام معاونان و شهرداران امروز شاهد تحقق ۶۳ درصدی طرح من شهردارم هستیم. 

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: تمام طرح های ارسالی به این طرح رصد و به ظهور می رسد. در واقع این طرح ها سرمایه های اجتماعی شهر هستند، لذا از شهروندان تقاضا داریم مشارکت کنند. 

وی گفت: مردم در این طرح می توانند نظام مشکلات تهران را نام ببرند و راه حل های موجود را بیان کنند. در این مرحله از طرح من شهردارم امکان ثبت ایده و پروژه وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha