کد خبر 229615
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران:

شهروندان با مسئولیت پذیری می‌توانند شهری متعالی را بسازند

شهروندان با مسئولیت پذیری می‌توانند شهری متعالی را بسازند

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران گفت: شهروندان با مسئولیت پذیری می‌توانند شهری متعالی را بسازند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، آیین آغاز دومین دوره طرح “ من شهردارم” در جریان هشتاد و چهارمین پویش امید و افتخار و با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد. 

محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران گفت: خوشحالیم که مرحله دوم این طرح در حال آغاز است، چرا که  یکی از تحولات اساسی این دوره مدیریت شهری تحول نرم افزاری است. یعنی بتوانیم شهر را به شهری انسان محور تبدیل کنیم. 

وی افزود: باید بتوانیم شهر را برای شهروندان بسازیم چرا که نماد شهر انسان های آن است. برای حرکت به سمت یک شهر عادلانه که اقشار و اصناف و تنوعات انسانی را لحاظ کرده باشد باید به سمت شهر متعالی حرکت کنیم. 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران گفت: شهروندان با مسئولیت پذیری می‌توانند شهری متعالی را بسازند. در واقع تمرین این موضوع در پروژه من شهردارم در محلات در حال رخ دادن است و استقبال خوبی از این پروژه تحول نرم افزاری هم صورت پذیرفته است.

توکلی زاده مطرح کرد: در مرحله نخست معاونت اجتماعی و فرهنگی مناطق و سازمان ها نقش خوبی را ایفا کردند. با اجرایی شدن نظام نامه محلات توقع داریم این طرح با کیفیت بهتری دنبال شود. یک شهر محله ور شهری است که مسائل را شناسایی و اولویت بندی میکند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha