کد خبر 228835
۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

افتتاح ۶۶۴۰ میلیارد ریال پروژه‌ی عمرانی شهرداری ارومیه

افتتاح ۶۶۴۰ میلیارد ریال پروژه‌ی عمرانی شهرداری ارومیه

 بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج، پروژه های عمرانی شهرداری ارومیه با اعتباری بالغ بر ۶۶۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استانی حیات؛ شهردار ارومیه پنجم آذرماه در این مراسم با اشاره به پروژه های افتتاحی این مجموعه افزود: بهره برداری از پل قوسی و آسفالت قطعه اول کمربندی بیرونی شهر به طول ۱.۸ کیلومتر با اعتبار بیش از ۱۴۰۰ میلیارد ریال، لوله گذاری خیابان طریقت با هدف جمع آوری آبهای سطحی به طول ۵۰۰ متر با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال، آسفالت یک میلیون و ۶۵ هزار مترمربع از معابر شهر با اعتبار ۴ هزار و ۵۰ میلیارد ریال، جدول گذاری به طول ۲۹ هزار متر با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال،پیاده رو سازی ۱۶ هزار مترمربع با اعتبار ۹۵ میلیارد ریال از جمله پروژه های عمرانی انجام شده در ارومیه است. 

مهدی زاده ادامه داد: ساحل سازی و دیوار کشی رودخانه شهر چایی ارومیه نیز با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال انجام شده است. 

وی با اشاره به احداث پارک در ۳ محله با هدف توسعه فضای سبز افزود: احداث و توسعه پارکهایی در مقیاس محلی در ۳ محله و فاز دوم ساغلیق باغی با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال انجام شده است. 

مهدی زاده اتمام پروژه های نیمه تمام شهرداری را از اولویتهای این مجموعه عنوان کرد و با اشاره به پروژه های در دست اجرای شهرداری ارومیه اظهار کرد: پل آذربایجان و زیر گذر چهار راه شورا در لرومیه نیز در حال اجرا است که با اتمام این پروژه ها گامهای موثری در رفع معضل ترافیک شهری برخواهیم داشت. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha