کد خبر 228557
۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴

کار سخت استقلال مقابل ذوب آهن

کار سخت استقلال مقابل ذوب آهن

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به خوب بودن تیم ذوب آهن اصفهان گفت: کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

به گزارش گروه ورزشی حیات، جواد نکونام سرمربی تیم استقلال پیش از دیدار با ذوب آهن اصفهان در هفته یازدهم اظهار داشت: پیش از هر چیز باید از هواداران استقلال در اصفهان تشکر کنم که استقبال گرمی از تیم‌شان داشتند. استقبال آنها ما را شگفت زده کرد. درباره بازی هم باید بگویم قطعاً کار سختی خواهیم داشت. ذوب آهن از تیم‌های خوب لیگ‌برتر بوده و نتایج خوبی به دست آورده است. بازیکنان ما هم البته انگیزه فراوانی دارند که در این بازی موفق ظاهر شوند.

وی ادامه داد: همیشه به بازیکنان استقلال گفته‌ام باید خوب تمرین کنند، انگیزه خوبی داشته باشند و از آن مهم‌تر در تایم مسابقه خوب تمرکز کنند. ما در فصل جاری یاد گرفتیم که اصلاً به جدول یا موقعیت تیم حریف و خودمان توجه نکنیم چون هر بازی و هر مسابقه برای استقلال حکم فینال را دارد. از روز اولی که کارمان شروع کردیم، هدف گذاری ما بازی به بازی بوده. بچه‌ها فردا هم مقابل تیم با کیفیت ذوب آهن باید به شکلی بازی کنند که انگار آخرین بازی فصل خود را انجام می‌دهند و با تمام وجود باید بدوند، بجنگند و مثل بازی‌های قبلی فداکاری کنند تا دل هواداران شاد شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: از هواداران و طرفداران استقلال در اصفهان می‌خواهم مثل همیشه استقلال را تنها نگذاشته و برای تشویق تیم به ورزشگاه بیایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha