کد خبر 228568
۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱

محمد نوری در گفتگو با «حیات»:

چطور رویشان می‌شود بگویند استقلال سقف قرارداد را رعایت نکرده است؟

چطور رویشان می‌شود بگویند استقلال سقف قرارداد را رعایت نکرده است؟

پیشکسوت استقلال عقیده دارد این باشگاه سقف قرارداد قانونی سازمان لیگ را رعایت کرده و نباید به این موضوع پرداخته شود.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل امروز استقلال و ذوب آهن اظهار داشت: آخرین تصویری که ما از استقلال دیدیم در بازی با تراکتور بود که تیم توانسته بود به انسجام و هماهنگی خوبی برسد. بعد از آن اردوی تیم ملی و تعطیلی 2 هفته‌ای مسابقات را در پیش داشتیم و الان نمی‌دانم شرایط تیم چطور است؟ اگر این بازی 5-6 روز بعد از بازی با تراکتور انجام می‌شد من با استناد به آمادگی بالای استقلال می‌گفتم که در این بازی ممکن است چه چیزی را در انتظار داشته باشیم ولی واقعا الان نه از وضعیت استقلال خبری داریم و نه از شرایط ذوب آهن برای همین نظر دادن در مورد بازی‌های لیگی که مرتباً در حال تعطیل شدن است کار سختی است.

وی در ادامه افزود: به طور کلی بخواهم بگویم تیم جواد نکونام یک مسیر آهسته و پیوسته به سمت پیشرفت و بهتر شدن را در طول فصل از ابتدا تا اینجا پیموده است. ابتدای فصل تیم مشکلات زیادی داشت، چه از لحاظ فنی و تاکتیکی، چه از لحاظ بازیکن و چه از لحاظ حواشی و درگیری‌هایی که درون تیم بود و داشت به مجموعه ضربه می‌زد ولی به موقع جلویش گرفته شد. خوبی استقلال این بود که حتی در دیدارهایی که عملکرد خوبی نداشت هم می‌توانست پیروز شود و در آن مقطع امتیازات خوبی جمع کرد و بعد از آن رفته رفته عملکردش بهتر شد و حالا به انسجام تاکتیکی خوبی رسیده است و اوج آن را در بازی با تراکتور دیدیم که هم عملکرد خوبی از تیم شاهد بودیم و هم نتیجه قابل قبولی کسب شد.

پیشکسوت استقلال در مورد تقابل امروز هم توضیح داد: ذوب آهن تا اینجا فوق العاده کار کرده است و یکی از بهترین تیم‌های لیگ است. شکست دادن این تیم در اصفهان کار دشواری است و به نظرم این بازی حتی می‌تواند از تقابل با تراکتور هم دشوارتر باشد. چند بازی ذوب آهن را دیدم و واقعاً نتایجشان تا اینجای فصل شانسی نبوده و یک تیم تاکتیکی و با برنامه هستند و قطعاً استقلال را هم به خوبی آنالیز کردند. اصلاً نباید این بازی را آسان گرفت و به نظرم ذوب اهن می‌تواند استقلال را آزار دهد.

نوری در مورد حرف و حدیث‌های پیرامون قرارداد بازیکنان استقلال و احتمال کسر امتیاز از این تیم هم گفت: واقعاً یک عده چطور رویشان می‌شود این حرف‌ها را بزنند؟ استقلال از ابتدای فصل تا الان کلی دردسر کشیده که سقف قرارداد را رعایت کند و چندین بار قرارداد کادرفنی و بازیکنان کسر شد تا بتوانند قرارداد بازیکن جدید را ثبت کنند. 2-3 خرید استقلال را رد کردند چون نمی‌توانستند سقف قرارداد را رعایت کنند. رافائل سیلوا چرا جدا شد؟ منتظر محمد چرا قراردادش ثبت نشد؟ دلایل همه اینها واضح است ولی می‌خواهند قانون شکنی خودشان را با گیر دادن به استقلال پوشش دهند رفع و رجوع کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha