کد خبر 228570
۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳

شماتیک اختصاصی «حیات»:

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب آهن؛ یک تغییر نسبت به بازی با تراکتور

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب آهن؛ یک تغییر نسبت به بازی با تراکتور

استقلال با یک تغییر اجباری نسبت به بازی با تراکتور آماده مصاف با استقلال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز و از ساعت 17:30 باید در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب آهن برود. آبی‌پوشان برای حذف جایگاه خودشان و فاصله با رقبا در صدر جدول باید در این بازی  فقط به دنبال کسب هر سه امتیاز باشند و برای برد در خانه حریف به میدان می‌روند.

در ترکیب استقلال مثل همیشه کاپیتان سید حسین حسینی درون دروازه قرار می‌گیرد. جواد نکونام از سیستم 2-3-5 در دیدارهای اخیر نتیجه گرفته و قرار است با همین روش به مصاف ذوب آهن برود ولی با این تفاوت که نسبت به دیدار قبلی مقابل تراکتور یک غایب دارد و آنهم محمدحسین مرادمند مصدوم است. به همین دلیل این غیبت تغییراتی در چینش نفرات اصلی ایجاد خواهد کرد. بدین شکل که روزبه چشمی از خط هافبک به دفاع آخر منتقل می‌شود و مثلث او و آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی وظیفه محافظت از دروازه و کمک به حسینی را عهده دار هستند.

دو وینگ بک استقلال هم کوین یامگا و ابوالفضل جلالی هستند که باید در کناره‌ها و در خط طولی زمین در جناحین اورلب کنند و مرتباً در رفت و آمد باشند.

در خط هافبک هم وظایف دفاعی بر عهده زبیر نیک نفس خواهد بود و یک خط جلوتر مهدی مهدی‌پور هافبک میانی و سازنده آبی‌پوشان است و آرش رضاوند هم کمی‌ جلوتر و با آزادی عمل بیشتر به خط حمله در مواقع لازم کمک خواهد کرد و این سه نفر هم مثلث خط میانی آبی‌پوشان را تشکیل می‌أهند.

در نهایت در خط حمله هم مهرداد محمدی به عنوان مهاجم سایه بازی می‌کند و در رفت و آمد است و با استفاده از سرعت بالای خوش سعی در شکستن خط دفاعی حریف دارد. در نهایت مهاجم موفق آبی‌پوشان که عملکرد خوبی مقابل تراکتور داشت در این بازی در ترکیب اصلی حضور دارد. گوستاوو بلانکوی آرژانتیتی موفق شده نظر مثبت نکونام را جلب کند و جای مطهری را در نوک حمله بگیرد.

نفراتی از جمله سعید مهری، پیمان بابایی، آرمان رمضانی، جعفر سلمانی و صالح حردانی هم روی نیمکت حضور دارند و کار را دنبال می‌کنند.

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با ذوب آهن:
سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، کوین یامگا، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب آهن؛ یک تغییر نسبت به بازی با تراکتور

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha