کد خبر 228341
۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان:

۸۰۰ کلاس در سفر رئیس جمهور افتتاح می‌شود

 ۸۰۰ کلاس در سفر رئیس جمهور افتتاح می‌شود

 مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان گفت: تفاهم نامه تکمیل پنج مدرسه در قالب ۴۳ کلاس درس و با اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال در استان هرمزگان امضا شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، مهدی باوقار زعیمی، امروز (یکم آذرماه) با اعلام این خبر افزود: در بحث مسوولیت‌های اجتماعی کارهای خوبی با مشارکت صنایع و بخش خصوصی انجام شده است و نخستین گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی با مشارکت بخش خصوصی برای اولین بار در کشور توسط اداره کل نوسازی مدارس برگزار شد.

وی عنوان کرد: با امضای این تفاهم نامه پنج مدرسه در قالب ۴۳ کلاس درس شامل مدرسه ۶ کلاسه حضرت صاحب زمان ( عج) در شهرستان میناب، مدرسه ۱۵ کلاسه حضرت مهدی (عج) بندرعباس، مدرسه ۶ کلاسه حضرت نرگس سلام الله علیها در سولقان شهرستان میناب، مدرسه ۱۰ کلاسه حضرت ام البنین سلام الله علیها در شهرستان رودان و مدرسه ۶ کلاسه شهید سلیمانی کندال در بندرخمیر تکمیل می‌شوند.

به گفته مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان، بهره‌برداری از پروژه ها با مشارکت خیرین نیک اندیش رشد بسیار چشمگیری داشته و ۸۰۰ کلاس درس تا سفر ریاست جمهوری به بهره‌برداری می رسد.

این مسوول در ادامه با بیان اینکه نوسازی مدارس هرمزگان درخصوص تجهیزات مدارس نیز اقدامات بسیار خوبی انجام داده است، خاطرنشان کرد: تجهیزات آموزشی و پرورشی به مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال در بین مدارس منطقه بشاگرد توزیع شده است که خود یک اتفاق بسیار مبارک در منطقه بشاگرد به شمار می‌رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha