کد خبر 228318
۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

مدیرکل کمیته امداد قزوین خبر داد؛

اجرای ۱۲۴ طرح انرژی خورشیدی در قزوین

اجرای ۱۲۴ طرح انرژی خورشیدی در قزوین

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین از اجرای ۱۲۴ طرح انرژی خورشیدی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، ناصر ظاهری ضمن تقدیر از مساعدت و همکاری بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات به خانواده‌های ولی نعمت بیان کرد: اجرای طرح‌های انرژی خورشیدی برای مددجویان گام بزرگی برای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد است.

وی ادامه داد: امروز با توجه به محدودیت‌هایی که در تولید برق با سوخت‌های فسیلی وجود دارد باید به سمت تولید انرژی پاک که استفاده از نعمت خدادادی خورشید می‌باشد برویم و سیاست‌ها باید به سمت و سوی تولید این نوع انرژی برود.

این مسئول تصریح کرد: تولید برق توسط انرژی پاک خورشید پدافند غیر عامل نیر محسوب می‌شود و می‌تواند کشور را در شرایط سخت یاری نماید.

ظاهری افزود: با تعاملات صورت گرفته با بانک‌های عامل راهکارهای تسهیل در ارائه تضامین و پرداخت تسهیلات توسط بانک‌های به مددجویان متقاضی اجرای طرح انرژی خورشیدی مورد بررسی قرار گرفت تا مددجویان بتوانند راحت تر از گذشته انرژی خورشیدی را نصب و از مزایای آن بهره مند گردند

مدیرکل کمیته امداد عنوان کردن: طی سالهای ۱۴۰۱و ۶ ماهه نخست امسال تعداد ۱۱۷ طرح انرژی خورشیدی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اجرا گردیده است که سبب ایجاد درآمد پایدار و قابل قبولی برای این خانواده‌ها شده است.

در ادامه این دیدار خواجوی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان نیز در مورد مزایای این طرح و مساعدتهای شرکت توزیع نیروی برق استان در مورد خرید تضمینی برق تولیدی از این نیروگاههای خورشیدی که در منازل مددجویان ایجاد شده است مطالبی را بیان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha