کد خبر 227982
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

جوامع اسلامی با ایجاد محدودیت علیه رژیم صهیونیستی قدرت خود را نشان دهند

جوامع اسلامی با ایجاد محدودیت علیه رژیم صهیونیستی قدرت خود را نشان دهند

فرمانده سپاه تهران بزرگ اعلام کرد که جوامع اسلامی، قدرت و عظمت خود را با ایجاد محدودیت‌ها به رخ رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش بکشند.

سیدحسین حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات با اشاره به اتفاق بزرگی که این روزها همه ملت‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین رقم زده‌اند، گفت: جنایاتی که توسط رژیم صهیونیستی با حمایت صددرصدی آمریکا در حال رقم خوردن است، محکوم است. 

وی اظهار کرد: سوال اینجاست که چرا سران کشورهای اسلامی در موضوع جنایات رخ داده در غزه، ایفای نقش نمی‌کنند؟ حضرت امام (ره) در سالیان گذشته فرمودند؛ آیا الان که شاهد این همه ظلم و جنایات از سوی رژیم صهیونیستی هستیم و مردم جهان آن را مطالعه می‌کنند، باید حاکمان اسلامی سکوت کنند؟ آری، حتما جوامع اسلامی به ویژه حاکمان‌شان، قدرت و عظمت خود را با ایجاد محدودیت‌ها به رخ رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش بکشند و مانع از ظلم و جنایات بیشتر به مردم غزه شده و از به شهادت رساندن زنان و کودکان جلوگیری کنند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه ما نمی‌خواهیم ملت‌ها آسیب ببینند، گفت: مطالبه مقام معظم رهبری این است که همه کشورهای اسلامی در برخی از موضوعات، محدودیت‌های موقتی را نسبت به این رژیم به وجود آورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha