کد خبر 225910
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴

حسن زاده در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

صبر و مقاومت دومین پیروزی مردم غزه بعد از عملیات طوفان الاقصی

صبر و مقاومت دومین پیروزی مردم غزه بعد از عملیات طوفان الاقصی

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: مردم مظلوم فلسطین با صبر، مقاومت و پایداریشان دومین پیروزی بعد از عملیات «طوفان الاقصی» را کسب کردند.

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات گفت: اتفاقاتی که در غزه و فلسطین رقم می خورد بیانگر رشد و نمو فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت است. رسیدن به حد نصابی که مقاومت‌ها و مجاهدت های، مجاهدین فلسطینی می تواند در برابر قدرتی به زعم خودشان بزرگ که دارای یک ارتش قوی و پیشرفته بود، ایستاده و آنرا عاجز کند تا آنها نتوانند از مولفه های  قدرت خود استفاده کرده و آنرا اعمال کنند.

وی افزود: مقاومت در جهان اسلام به بلوغی رسیده است که می‌تواند در کنار طراحی عملیات، تجهیزات خود را تامین و بسازد. همچنین با مقاومت، طرف مقابل خود یعنی رژیم صهیونیستی و آمریکا را به زانو درآورد.  

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ اظهار کرد: وقتی امروزه شاهد آنیم که آمریکا برای حمایت از رژیم صهیونیستی سراسیمه وارد میدان می‌شود تا از آنها در مقابل فروپاشی حفاظت کند به این نتیجه می رسیم که آنها در مقابل قدرت الهی مقاومت که بصورت فرهنگ، فراگیر شده است؛ عاجز شده‌اند.

سردار حسن زاده با بیان اینکه حمایت عظیم مردمی در همه کشورهای جهان حاکی از آن است که پیروزی مردم غزه قطعی شده، گفت: مردم مظلوم فلسطین با صبر، مقاومت و پایداریشان دومین پیروزی بعد از عملیات طوفان الاقصی را کسب کردند.

این فرمانده سپاه با اشاره به اینکه اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی بخصوص از آمریکا به عنوان حامیان این رژیم عنوان کرد: قریب به ده میلیون نفر از مردم کشور ما در«پویش حریفت منم» برای مبارزه با استکبار و ظلم، اعلام آمادگی کردند که این پویش حاوی پیامی بزرگ و ارزشمند است که می خواهد پیام مقاومت را جهانی کند. 

وی تصریح کرد: آنچه که امروز دنیا آنرا پذیرفته و برای استکبار جهانی سنگین تمام شده، پذیرش و علم به این موضوع است که این ظرفیت و توانایی در درون غزه رقم خورده و به این دلیل  توانایی و قدرت آنها، رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش احساس خطر کرده‌اند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ افزود: این قدرت فلسطینی هاست که سبب بازدارندگی رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش می شود.

سردار حسن زاده با بیان اینکه قدرت و توان نیروهای مقاومت بدون مداخله کشورهای دیگر بوده است، خاطر نشان کرد: همین دلیل موجب شد که حمایت های جهانی از مردم و مجاهدین فلسطین رقم خورده و رژیم صهیونیستی و غربی ها احساس خطر کرده و با گفتن مطالبی، خود را توجیح کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha