کد خبر 227693
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

سردار گودرزی خبر داد؛

دستگیری ۳۰ مالخر و سارق در تهران/ تعامل با مرزبانی برای دستگیری موبایل قاپان + فیلم

دستگیری ۳۰ مالخر و سارق در تهران/ تعامل با مرزبانی برای دستگیری موبایل قاپان + فیلم

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران از دستگیری ۳۰ مالخر و سارق در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ روز یکشنبه ۲۸ آبان ماه در حاشیه اجرای طرح دستگیری سارقان و موبایل قاپان در محل اداره پنجم آگاهی تهران به خبرنگاران گفت: همکارانم در اداره مبارزات سرقت خاص ۳۰ نفر زورگیر، موبایل قاپ و سارق را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: تعداد ۲۰۵ دستگاه تلفن همراه،  یک قبضه اسلحه گرم و ۱۰ قبضه اسلحه سرد از این افراد کشف و ضبط شد.

سردار گودرزی مطرح کرد: این گوشی های مسروقه از مالخرها کشف شده است و اجرای این طرح به صورت مستمر با همراهی و هماهنگی دستگاه قضایی ادامه دارد و از آنها خواسته ایم که تخفیفی برای سارقان سابقه دار لحاظ نشود.

وی با اشاره به اینکه محدوده فعالیت این سارقان در اکثر مناطق تهران از جمله اتوبان همت و امام‌علی(ع) است، افزود: این سارقان در قالب چند باند انواع سرقت را انجام می دادند؛ سرقت به هنگام پایین بودن شیشه خودرو، موبایل قاپی با موتور و یا استقاده از سلاح سرد از شگردهای انها بود.

وی گفت: طرح مبارطه با موبایل قاپی و مالخران به صورت هفتگی طرح انجام می شود و در این طرح ۱۰۰ شاکی شناسایی شده است.

این مقام انتظامی در مورد ارسال موبایل های دزدیده شده به افغانستان هم اظهار کرد: تعامل خوبی با مرزبانی داریم که برخی اتباع که قصد خروج موبایل را دارند، دستگیر می کنند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: ما به صورت هفتگی از سال ۱۴۰۲ شروع به دستگیری مالخرها کردیم و بیش از ۱۰۰ ها نفر را دستگیر کردیم که از جمله مالخرهای گوشی ها سرقت رفته که به سمت مرزهای خارج از کشور می برند. 

دستگیری ۳۰ مالخر و سارق در تهران/ تعامل با مرزبانی برای دستگیری موبایل قاپان + فیلم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha