کد خبر 211834
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید در گفتگو با حیات:

سهمیه بنزین جانبازان از سوی بنیاد شهید قطع نشده است/ پیگیر برقراری مجدد سهمیه جانبازان هستیم

سهمیه بنزین جانبازان از سوی بنیاد شهید قطع نشده است/ پیگیر برقراری مجدد سهمیه جانبازان هستیم

میثم اروز گفت: مسئولیت قطع شدن سهمیه بنزین جانبازان بر عهده وزارت نفت است و بنیاد شهید مکاتباتی نیز با وزارت کشور و وزارت نفت مبنی بر حل این مشکل داشته است.

میثم اروز، مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ در رابطه با خبری مبنی بر عدم پیگیری سهمیه بنزین ایثارگران از سوی بنیاد شهید ضمن تکذیب این ادعا گفت: بنیاد شهید به طور جد پیگیر امور رفاهی به ویژه سهمیه بنزین جانبازان عزیز است.

وی ادامه داد: مسئولیت قطع شدن سهمیه بنزین جانبازان بر عهده وزارت نفت است و مکاتباتی نیز با وزارت کشور و وزارت نفت مبنی بر حل این مشکل داشتیم.

اروز تاکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنان در حال رایزنی و پیگیری به صورت مستمر بوده تا بتوانیم هر چه زودتر این مشکل را که موجب رنجش خاطر جامعه ایثارگی به ویژه جانبازان عزیز شده است را  رفع کنیم.

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید تصریح کرد: ما هر ماه، لیست جانبازان واجد شرایط را برای وزارت نفت ارسال می کنیم ولی قطع شدن سهمیه در حوزه اختیارات بنیاد شهید نیست با این حال ما همچنان پیگیری های لازم را انجام میدهیم. در این راستا با مدیرکل دفتر حمل و نقل وزارت کشور و دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور و مدیر سامانه هوشمند سوخت مکاتباتی داشته ایم و در این نامه ها نسبت به نارضایتی جانبازان از بروز چنین اتفاقی گلایه کرده و علت قطع شدن سهمیه بنزین جانبازان را جویا شدیم.

لازم به ذکر است سهمیه بنزین جانبازان از ابتدای سال جاری از سوی وزارت نفت قطع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha