کد خبر 226663
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

رییس فراکسیون ایثارگران در گفتگو با حیات:

وزیر نفت پاسخگوی حذف سهمیه بنزین جانبازان باشد/ تقصیر را گردن مجلس و بنیاد شهید نیندازید

وزیر نفت پاسخگوی حذف سهمیه بنزین جانبازان باشد/ تقصیر را گردن مجلس و بنیاد شهید نیندازید

احمد امیرآبادی فراهانی گفت: تخصیص بودجه بنزین به اقشار خاص مثل جانبازان در دست دولت است و هیچ ارتباطی به مصوبه مجلس ندارد.

احمد امیرآبادی فراهانی، رئیس فراکسیون ایثارگران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی  حیات؛ در رابطه با قطع شدن بنزین جانبازان و صحبت های وزیر نفت گفت: هیچ گاه در بودجه های سنواتی چیزی به نام ردیف سهمیه بنزین جانبازان نداشتیم.

وی ادامه داد: بنده حدودا ۱۲ سال است که در مجلس هستم و تقریبا در تمامی سال ها در کمیسیون تلفیق بودجه سنواتی بودم و تاکید می کنم سهمیه بنزین در دست دولت و وزیر نفت است.

وی عنوان کرد: وزیر نفت نباید فراکنی کند و مشکل را گردن مجلس و بنیاد شهید نیندازد و پاسخگو باشد.

امیرآبادی با بیان اینکه وزیر نفت سهمیه بنزین جانبازان را قطع کرده است اظهار کرد: پس از اتمام بررسی برنامه هفتم در مجلس، از ایشان دعوت می‌کنیم که به مجلس آمده و پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه حذف سهمیه بنزین جانبازان از بودجه سنواتی صحت ندارد تاکید کرد: چنانچه وزیر نفت ادعایی مبنی بر اینکه سهمیه بنزین جانبازان از ردیف بودجه سنواتی حذف شده است، دارد لطفا به طور شفاف اعلام کند که آن ردیف بودجه ها کدام‌ها هستند و اعلام کند که مجلس در بودجه امسال کدام بخش را در این خصوص حذف کرده است.

رئیس فراکسیون ایثارگران در پایان گفت: تخصیص بودجه بنزین به اقشار خاص مثل جانبازان در دست دولت است و هیچ ارتباطی به مصوبه مجلس ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیزاده IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    خدا خیرتان بده جناب امیرابادی،همیشه حامی ایثارگران هستین