کد خبر 226403
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

موافقت وزیر بهداشت با تخصیص اعتبار ۵۰۰ میلیاردی مرکز درمان سرطان در مشهد

موافقت وزیر بهداشت با تخصیص اعتبار ۵۰۰ میلیاردی مرکز درمان سرطان در مشهد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد از موافقت وزیر بهداشت برای تخصیص۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ساخت و بهره برداری از مرکز درمان سرطان بیمارستان امام رضا(ع) مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، محمود شبستری در حاشیه نشست با  وزیر بهداشت که شب گذشته در دفتر استاندار خراسان رضوی برگزار شد اظهارداشت: در این نشست، وزیر بهداشت با تخصیص 200 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مرکز درمان سرطان و همچنین یک دستگاه سایبرنایف در بیمارستان امام رضا(ع) موافقت کرد.

وی خاطر نشان کرد: ساختمان نیمه تمام در بیمارستان امام رضا(ع) با زیر بنای 8 هزار متر مربع تا کنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که طبقه همکف آن در راستای اقدامات درمانی در حوزه سرطان اقدام می نماید و شش طبقه دیگر آن برای تکمیل نیاز به 200 میلیارد تومان اعتبار دارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: با بهره برداری از این مرکز، خدمات غربالگری، تشخیصی، درمانی و پژوهشی در حوزه سرطان گسترش بیشتری خواهد یافت و گام موثری در مسیر خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برداشته خواهد شد.

شبستری افزود: وزیر بهداشت برای تجهیز این مرکز با تخصیص دستگاه سایبر نایف به ارزش 300 میلیارد تومان که در درمان های جدید بیماری سرطان کاربرد دارد، نیز موافقت کرد.

وی افزود: همچنین در این نشست تصمیمات خیلی خوبی برای بیمارستان 540 تختخوابی مشهد و  بیمارستان گلبهار و مولد سازی اتخاذ شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha