کد خبر 226368
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

۲۵۰ متقاضی نهضت ملی مسکن در جوانرود بهار ۱۴۰۴ صاحبخانه می‌شوند

۲۵۰ متقاضی نهضت ملی مسکن در جوانرود بهار ۱۴۰۴ صاحبخانه می‌شوند

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه گفت: پروژه ۲۵۰ واحدی نهضت ملی مسکن در شهرستان جوانرود در بهار ۱۴۰۴ تحویل متقاضیان می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های حیات، شمس‌الله خدادادی در بازدید از پروژه 250 واحدی نهضت ملی مسکن جوانرود اظهار داشت: مساحت کل زمین برای این پروژه 10 هزار و 300 متر مربع است که برای هر طبقه چهار واحد در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: عملیات ساخت این پروژه از سه ماه قبل و البته با استفاده از پیش پروانه آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود بهار 1404 به بهره‌برداری برسد.

خدادادی با بیان اینکه زیربنای این طرح 29 هزار و 200 مترمربع است گفت: این طرح دارای 9 بلوک 6 طبقه و پیلوت و دو بلوک پنج طبقه و پیلوت است.

وی با اشاره به اینکه فضای باز و پارکینگ روباز با تمام استانداردها تعبیه شده است افزود: مساحت مفید هر واحد دو خوابه 86 مترمربع است و 148 پارکینگ مسقف و 102 پارکینگ روباز تعبیه شده است.

خدادادی با بیان اینکه 24 هزار مترمکعب خاکبرداری انجام شده است گفت: 6323 مترمربع محوطه، فضای سبز و بازی کودکان برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه از پیشرفت 9 درصدی از پروژه خبرداد و افزود: هزینه مجری پروژه سه میلیارد تومان است اما چون بنیاد مسکن اجرا می‌کند برای متقاضیان رایگان است.

وی با بیان اینکه بانک مسکن تسهیلات 550 میلیون تومانی را برای این طرح در نظر گرفته و یک مرحله پرداخت شده گفت: دو پیمانکار برای این طرح مستقر شده و چنانچه در زمینه سهم آورده همراهی شود کار سرعت می‌گیرد و در مدت زمان 18 ماهه افتتاح می‌شود. 

خدادادی بیان کرد: مرحله اول و دوم سهم آورده واریز شده و برای مابقی همراهی فرمانداری را نیاز دارد.

رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه نیز در این بازدید اظهار داشت: 2500 نفر متقاضی تأیید شده نهضت ملی مسکن در این شهرستان وجود دارد که علاوه بر این پروژه یک پروژه 28 هکتاری نیز برای 1500 متقاضی دیگر و زمین برای مابقی متقاضیان نیز در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: براساس دستورالعمل کشوری تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن با پیشرفت فیزیکی حداقل 60 درصد به 550 میلیون تومان می‌رسد اما استان کرمانشاه مستثنی شدن و با هر پیشرفت فیزیکی از ابن تسهیلات برخوردار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha