کد خبر 226332
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن به همه واحدهای در حال ساخت کرمانشاه تعلق می‌گیرد

تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن به همه واحدهای در حال ساخت کرمانشاه تعلق می‌گیرد

 مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از اختصاص وام ۵۵۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن به همه واحدهای در حال ساخت در قالب این طرح در کرمانشاه خبر داد. 

به گزارش گروه استان‌های حیات، رامین الماسی، امروز(۲۰ آبان) در حاشیه بازدید استاندار کرمانشاه از پروژه ۲۵۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان جوانرود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری استاندار کرمانشاه، وام ۵۵۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن به همه واحدهای در حال ساخت در قالب این طرح در استان با هر درصد پیشرفت فیزیکی تعلق خواهد گرفت. 

وی افزود: در حال حاضر این وام در کشور تنها به واحدهای درحال ساختی تعلق می گیرد که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند که کرمانشاه از این امر مستثنی شده است. 

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه اضافه کرد: تاکنون ۱۵۰۰ واحد در استان از این شرایط استفاده کرده‌اند.

وی در ادامه در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در جوانرود هم گفت: در این شهرستان ۲۵۰۰ متقاضی ثبت نام شده مورد تایید قرار گرفته اند که برای ۲۵۰  متقاضی پروژه در حال اجرا است. 

الماسی خاطرنشان کرد: همچنین حدود ۲۸ هکتار زمین دیگر هم اختصاص داده شده تا برای ۱۵۰۰ متقاضی واحدهای دو طبقه احداث کنیم. 

به گفته این مسئولْ برای مابقی متقاضیان هم زمین در نظر گرفته است. 

 شمس الله خدادادی مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه نیز در خصوص پروژه ۲۵۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن جوانرود گفت: این پروژه در زمینی به مساحت یک هکتار در حال احداث است که شامل ۲۵۰ واحد خواهد داشت. 

وی تعداد طبقات هر بلوک را شش و پنج طبقه اعلام کرد و افزود: در هر طبقه چهار واحد وجود دارد و متراژ هر واحد هم ۸۶ متر با دو اتاق خواب خواهد بود.

مدیرکل بنیاد مسکن کرمانشاه پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۹ درصد خواند و گفت: عملیات اجرایی این پروژه از حدود سه ماه پیش آغاز شده و طبق پیش بینی ها و در صورت تامین منابع ۱۸ ماه دیگر به پایان خواهد رسید.  

استاندار کرمانشاه، صبح امروز(شنبه) در دوازدهمین سفر شهرستانی خود وارد "جوانرود" شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha