کد خبر 226278
۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸

کاهش ترافیک با احداث ‌میدان بزرگ خلیج فارس در قرچک

کاهش ترافیک با احداث ‌میدان بزرگ خلیج فارس در قرچک

میدان خلیج فارس محور اصلی بزرگراهی در جنوب شرق استان تهران از جمله اقدامات خوب و موثر شهرداری قرچک است که آغاز عملیات احداث این میدان بزرگ در ورودی شهر با اعتباری بالغ بر۱۳۰ میلیارد ریال انجام می گیرد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، این میدان به حدی وسعت دارد که شاهراه جنوب شرق استان تهران محسوب می شود و از سمت شمال به کمربندی بزرگ شمالی، جنوب به کمربندی سردار شهید علیزاده، غرب به پایتخت و شرق به مرکز شهر متصل می کند.

این سازه بزرگ در جهت روان سازی ترافیک بسیار موثر است.

‌میدان بزرگ خلیج فارس ۳۵۲۰۰ مترمربع مساحت دارد و بعد از کمربندی بزرگ شمالی که می توان به عنوان یکی از شریان های حیاتی ارتباط شهرستانهای جنوب شرق از آن یاد کرد.

کاهش ترافیک با احداث ‌میدان بزرگ خلیج فارس در قرچک

این میدان یکی از بزرگترین طرح ها در شهرستانهای استان تهران بوده و می توان گفت یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی حیاتی و موثر شهرداری قرچک است.

توسعه شهر قرچک با اقدامات متعدد عمرانی شهرداری طی سالیان گذشته تاکنون ، در حوزه های فرهنگی، رفاهی، ورزشی و خدماتی رشد تصاعدی و چشمگیری داشته که موجبات رضایتمندی شهروندان را در پی داشته است.

پیش از این ، معاون استاندار تهران از پروژه های شهرداری قرچک بازدید و بر راه‌اندازی سریع تر طرح ها بمنظور خدمت رسانی به مردم تاکید کرد .

میر محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران به همراه حسین فخاری فرماندار و محسن خرمی شریف شهردار از پروژه های کمربندی شمالی، آتش نشانی باقرآباد، فرهنگسرای بزرگ شهر و پارک جنگلی شهر قرچک بازدید کرد.

محسن خرمی شریف شهردار قرچک در این بازدید گزارشی از روند پروژه های قابل افتتاح و در دست اقدام مدیریت شهری به معاون استاندار ارائه کرد.

در ادامه این بازدید ها میر محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران ضمن بررسی پروژه های عمرانی از عملکرد مثبت شهردار قرچک در اجرای پروژه های عمرانی تقدیر و تشکر کرد.

پیش از این شهردار قرچک بودجه عمرانی شهر قرچک در سال جاری را ۵ هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال و بودجه عمومی، فرهنگی- اجتماعی و روابط عمومی را ۳ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

۷۰ درصد از جمعیت شهرستان قرچک در مناطق شهری زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha