کد خبر 226257
۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

شاهرخ بیانی در گفتگو با «حیات»:

بازی با شمس آذر برای استقلال زنگ خطر بود

بازی با شمس آذر برای استقلال زنگ خطر بود

پیشکوست استقلال در مورد وضعیت این تیم صحبت کرد.

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: استقلال در بازی با شمس آذر نتوانست نتیجه مطلوب را بگیرد و برای تیمی مثل استقلال این اتفاق خوبی نیست و تیمی که مدعی قهرمانی است باید حداقل مقابل تیم های نیمه دوم جدول امتیازات کامل بگیرد. شانس استقلال این بود که سپاهان و پرسپولیس در این هفته‌ها افت داشتند و آنها هم نتیجه نگرفتند تا تیم از کورس بالای جدول عقب نماند. ولی به هر حال این یک زنگ خطری برای استقلال بود که به فکر ترمیم ضعف‌هایش باشد چرا که همیشه رقبا چنین فرصتی را نمی سوزانند. 

وی افزود: ظاهراً در صحبت‌ها خواندم که به نکونام قول داده‌اند ضعف های نقل و انتقالات ابتدای فصل را در نیم فصل پوشش دهند. الان که نزدیک نیم فصل شدیم و اگر هفته‌های باقی مانده هم به سلامت سپری شود می‌شود امید داشت با خرید حداقل ۳ بازیکن خوب استقلال تکمیل شود و نیم فصل دوم بهتری را سپری کند. استقلال می‌تواند از فرسودگی سپاهان و پرسپولیس در آسیا استفاده کند و لیگ را مال خودش کند ولی نه با این وضعیتی که در بازی با شمس آذر دیدیم. 

پیشکسوت استقلال در مورد کیفیت گوستاوو بلانکو هم توضیح داد: من تا این لحظه عملکرد خاصی از او ندیدم. امیدوارم در آینده نمایشی داشته باشد که خریدنش را توجیه کند و یک خارجی ناکارآمد دیگر و یک پرونده بدهی بیهوده دیگر برای آینده تولید نشود. 

وی در مورد تقابل با تراکتور گفت: بازی خیلی سختی است و تراکتور از نظر من در حال حاضر بهترین فوتبال را در لیگ برتر ارایه می‌دهد. بازیکنان با تجربه زیادی در تیمش دارد که به کمکش می‌آیند. به نظرم این بازی حتی از دربی هم سخت تر و حساس تر است و اگر استقلال بتواند دست پر از زمین خارج شود قدم بزرگی به سمت قهرمانی نیم فصل اول برداشته است. استقلال معمولا مقابل تراکتور نتایج خوبی می‌گیرد و امیدوارم این بار هم چنین اتفاقی رخ بدهد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha