کد خبر 226331
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

«حیات» گزارش می‌دهد؛

ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور (شماتیک اختصاصی)

ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور (شماتیک اختصاصی)

استقلال با یک تغییر نسبت به بازی با شمس آذر به مصاف تراکتور خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال استقلال در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر باید تا ساعاتی دیگر در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تراکتور تبریز باشد. آبی‌پوشان در شرایطی به مصاف حریف خود می‌روند که در دیدار هفته گذشته مقابل شمس‌آذر قزوین تن به تساوی داده و حالا برای جبران مافات به دنبال هر سه امتیاز خانگی از این دیدار دشوار و حساس هستند.

در سمت مقابل تیم فوتبال تراکتور در دیدارهای اخیر توانسته نتایج خوبی کسب کند و برتری 3 بر صفر مقابل نساجی آخرین تقابل آنهاست و با این پیروزی خوب به مصاف حریف صدرنشین خود خواهند رفت.

جواد نکونام چند هفته‌ای است که دست به تغییر سیستم داده و با سه دفاع مرکزی و دو وینگ بک که در حمله ها با نفوذ خود به سمت دروازه حریف به خط حمله در تهاجم کمک می‌کنند به میدان خواهند رفت و سه هافبک مرکزی و دو مهاجم نوک دارند که یکی از آنها در نقش مهاجم هدف و دیگری مهاجم سایه خواهد بود.

در دروازه استقلال مثل همیشه شاهد حضور گلر و کاپیتان این تیم حسین حسینی هستیم و در خط دفاع اما نسبت به هفته گذشته و دیدار با شمس آذر شاهد یک تغییر در ترکیب اصلی هستیم که مربوط به بازگشت محمدحسین مرادمند می‌شود. این بازیکن دیدار قبلی تیمش را به دلیل محرومیت از دست داده بود و حالا بار دیگر اجازه بازی دارد و به احتمال زیاد او زوج چشمی و سهرابیان می‌شود و ایمان سلیمی با نیمکت نشینی شانس بازی مقابل تیم سابقش را از دست می‌دهد.

در خط هافبک هم مهدی مهدی‌پور وظایف دفاعی را بر عهده دارد و یک خط جلوتر شاهد بازی سعید مهری و آرش رضاوند هستیم که یکی از آنها هافبک بازیساز و دیگری هافبک هجومی است که در حملات به عنوان ضلع سوم دو مهاجم این تیم به جمع آنها اضافه خواهد شد. دو وینگ بک چپ و راست استقلال هم ابوالفضل جلالی و کوین یامگا هستند که هم به خط دفاع از کناره‌ها اضافه می‌شوند و هم در حملات حضور فعال خواهند داشت.

در نهایت در خط حمله مثل دیدارهای اخیر شاهد نیمکت نشینی پیمان بابایی، ارسلان مطهری و گوستاوو بلانکو هستیم و آرمان رمضانیی مهاجم نوک و هدف آبی ها در این بازی است و در کنارش مهرداد محمدی به عنوان مهاجم سایه از عقب تر اضافه خواهد شد و با سرعتش خط دفاعی تراکتور را دور می‌زند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور در بازی امروز به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، حسین مرادمند، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ابولفضل جلالی، کوین یامگا. مهدی مهدی‌پور ، سعید مهری، آرش رضاوند، مهرداد محمدی و آرمان رمضانی

ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور (شماتیک اختصاصی)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha