کد خبر 230811
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

شاهرخ بیانی در گفتگو با «حیات»:

مشکل استقلال همان مشکل ابتدای فصل است/ در دربی تمرکز حرف اول را می‌زند

مشکل استقلال همان مشکل ابتدای فصل است/ در دربی تمرکز حرف اول را می‌زند

پیشکسوت فوتبال در مورد تساوی استقلال مقابل فولاد صحبت کرد.

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تساوی استقلال مقابل فولاد در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: استقلال از یک مشکل جدی از ابتدای فصل رنج می‌برد و آنهم نداشتن زهر کافی در خط حمله است و برای همین بازی‌های زیادی که تیم مقابل با تاکتیک‌های دفاعی به میدان می‌آید یا بدون گل به پایان می‌رسد و یا تیم با نتیجه یک بر صفر پیروز می‌شود که این برتری‌ها به هیچ وجه امن و قابل اتکا نیست. زمانی هم که استقلال بازی‌هایش را می‌برد من همین حرف را می‌زدم و می‌گفتم این نتایج و عملکرد تیم جای نگرانی دارد و یک جا تیم به مشکل می‌خورد و سر همین موضوع 4 امتیاز حساس در دو بازی پیاپی از دست رفت.

وی افزود: استقلال باید در خط حمله مهاجم ششدانگ و چهارچوب شناس داشته باشد. سبک بازی استقلال به نوعی است که شاید به اندازه فصل قبل و زمان ساپینتو موقعیت خلق نکند و برای همین مهاجمی لازم دارد که از حداقل موقعیت‌ها بتواند گل بسازد. با این وضعیت ادامه فصل نگران کننده خواهد بود و باز جای شکرش باقی است که به نیم فصل نزدیک شدیم و در پنجره زمستانی یک مهاجم ششدانگ و یک هافبک طراح به تیم اضافه شوند خیلی از مشکلات تیم برطرف خواهد شد. بازیکنانی مثل مهری و رضاوند و مهدیپور توانایی های خوبی دارند ولی بازیساز به معنی مورد نظر نیستند و استقلال در این مورد هم با کمبود بازیکن مواجه است.

پیشکسوت فوتبال در مورد دربی پایتخت هم گفت: این بازی با همه دیدارهای دیگر متفاوت است. در این دیدار بحث روحی و روانی بسیار مهم است و هر تیمی که از این لحاظ آمادگی بهتری داشته باشد در زمین موفق تر خواهد بود اما در مجموع هر دو تیم تقریبا شرایط یکسانی دارند و تیمی که از موقعیت هایش استفاده کند برنده از زمین خارج خواهد شد. تمرکز، اصلی ترین عامل در برتری این بازی است و تیمی که تمرکز و اعتماد به نفس داشته باشد و از موقعیت هایش استفاده کند موفق خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که نتیجه را چگونه پیش بینی می کنید گفت: پیش بینی این دیدار سخت است. تیمی که شرایط روحی خوبی داشته باشد، وارد جنجال نشده، با داور به جر و بحث نپردازد و تنها تمرکزش بر روی بازی باشد برنده از زمین خارج خواهد شد که در این بین نقش خط هافبک بسیار تاثیرگذار خواهد بود.  امیدوارم هر دو تیم یک بازی زیبا را به نمایش بگذارند. این بازی شرایط خاص خودش را دارد. بازیکنان می دانند که کوچکترین اشتباه باعث خواهد شد تا به پیروزی نرسند. هواداران هم باید از تیم فقط حمایت کنند. به حریف و داور کاری نداشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha