کد خبر 226210
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵

عضویت اسرائیل از سازمان ملل باید لغو شود

عضویت اسرائیل از سازمان ملل باید لغو شود

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین خشونت در غزه توسط رژیم صهیونیستی رخ داده است، گفت: کشورها باید متحد شوند و عضویت اسرائیل را از سازمان ملل لغو کنند.

به گزارش گروه سیاسی حیات، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در همایش بررسی رسالت و نقش زنان در حمایت از بانوان مظلوم غزه با اشاره به ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی نسبت به مردم بی‌پناه غزه گفت: ۷۰ درصد کشته‌های غزه زنان و کودکان هستند و این کشتار، قتل و جنایت در تاریخ بی‌بدیل بوده است و به قول سازمان ملل نسل کشی در غزه رخ داده و هولوکاستی فراتر از هولوکاستی که مدعی می‌شدند در زندان بدون سقف غزه رخ داد.

وی افزود: ده‌ها سال است که غزه در محاصره بوده و با جنایت و نژادپرستی در جلوی چشم جهانیان، ظلم بزرگی به مردم این شهر شده است.

معاون زنان در امور خانواده رئیس جمهور ادامه داد: وجدان‌های بیدار در جهان ضرورت دارد، اقدامات لازم را انجام دهند و سازمان‌هایی که به اسم ملت‌ها ایجاد شده‌اند نشان دهند نسبت به مظلومیت ملت‌ها واکنش نشان دهند.

خزعلی تاکید کرد: مأموران حافظ صلح در گذرگاه رفح باید مستقر و اجازه ندهند مسیر و رگ حیاتی مردم غزه به دست جنایتکاران اسرائیل بسته شود. متأسفانه حصر و مظلومیت در غزه قابل توصیف نیست و همانطور که مقاومت و ایمان در غزه نمودار شده خوی وحشی‌گری و ددمنشانه اسرائیل نیز به جهانیان نشان داده شده است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با کمال وقاحت به بیمارستان‌ها حمله می‌کند و مجروحان در نبود امکانات اولیه تحت بمباران آنها قرار دارند گفت وظیفه مسلمانان است که در کنار مردم غزه بایستند و وقتی مظلومی به درد می‌آید نسبت به آن بی‌تفاوت نباشند.

خزعلی با اشاره به اینکه آسیب‌های بدنی و روحی به کودکان غزه که توسط رژیم صهیونیستی ایجاد شده قابل ترمیم نخواهد بود گفت جامعه جهانی نباید بی‌تفاوت به این اقدامات باشد و نباید در مقابل این خشونت ساکت ایستاد.

وی بیان داشت: بزرگترین خشونت در غزه رخ داده است و کشورها باید متحد شوند و عضو بودن اسرائیل را از سازمان ملل لغو کنند چرا که دست رژیم صهیونیستی آغشته به خون هزاران زن و کودک است.

معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهور خاطرنشان کرد: بسیاری از کنوانسیون‌های سازمان ملل در غزه توسط رژیم صهیونیستی زیر پا گذاشته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha