کد خبر 225951
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷

فخاری: مردم بدون واسطه و به صورت مستقیم مشکلات خود را با مسئولین مطرح کنند

فخاری: مردم بدون واسطه و به صورت مستقیم مشکلات خود را با مسئولین مطرح کنند

استاندار تهران گفت: هدف از برگزاری این بازدیدها کمک به مردم برای بیان‌مشکلات جامعه و شهروندان، به صورت مستقیم و بدون واسطه با مسئولین است.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، علیرضا فخاری استاندار تهران به عنوان قائم مقام شوراهای اسلامی شهرهای کهریزک و باقرشهر همراه با میرمحمد غراوی معاون عمرانی، وحید کیهان مدیرکل حوزه استاندار، تقی زاده مدیرکل بازرسی، مدیران کل استانی، فرماندار و شهرداران با حضور در شهرستان ری، در مدت بیش از ۷ ساعت با بیش از ۱۱۰ نفر از شهروندان به صورت چهره به چهره دیدار و به درخواست های آنها رسیدگی کردند.

فخاری در حاشیه این دیدار مسائل مربوط به ساخت و ساز غیر مجاز و خارج از اصول، بلاتکلیفی در مورد اسناد مالکیت مردم نسبت به املاکی که در اختیار دارند، افزایش تراکم، آسفالت معابر و معضلات امنیتی را عمده مسائل مطرح شده توسط مردم عنوان مردم‌ عنوان کرد و اظهار داشت: در این نشست سعی شد راهکار های مشخص و مرتبط با موضوع را یافته و به شهردار باقر شهر منعکس شود، مباحثی هم که از حوزه اختیارات شهردار خارج بود به فرماندار و بخشدار ارجاع داده شد.

استاندار تهران آسایش و راحتی را حق شهروندان  دانست و با بیان اینکه تامین امنیت اساسی‌ترین و مهم‌ترین  کاری است که باید در دستور کار قرار دهیم، از مسئولین انتظامی خواست تا ضمن ناامن کردن فضا برای مزاحمین و مسائلی که ممکن است برای مردم ایجاد تزاحم بکند با جدیت تمام برخورد کنند.

فخاری با اشاره به مسائل مربوط به سد معبر بر ارائه راهکارهای درست ومنطقی و حفظ حقوق عامه مردم در این مورد تاکید کرد.

وی گفت: این‌گونه بازیدها و دیدارها می‌تواند به مردم کمک کند تا بدون واسطه و به صورت مستقیم مسائل و مشکلات خود را با مسئولین در میان گذاشته تا نسبت به حل و فصل آنها اقدام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha