کد خبر 225665
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

غضنفرآبادی در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

جریمه بی‌ حجابی از لایحه حجاب و عفاف حذف می شود؟

جریمه بی‌ حجابی از لایحه حجاب و عفاف حذف می شود؟

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: ابهامات و ایرادات شورای نگهبان در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در حال بررسی است ولی آنچه که ما مشاهده کردیم، یرادات گرفته شده جزیی هستند.

موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ در رابطه با آخرین وضعیت لایحه حجاب و عفاف در مجلس پس از ایرادات شورای نگهبان گفت: این لایحه در کمیسیون در حال بررسی است ولی با توجه به اینکه بررسی برنامه هفتم توسعه در صحن علنی مجلس به صورت دو شیفت در حال برگزاری است امروز کمیسیون، جلسه ای برای بررسی لایحه حجاب نخواهد داشت.

وی ادامه داد: ابهامات و ایرادات شورای نگهبان  در مجلس در حال بررسی است ولی آنچه که ما مشاهده کردیم، این بود که ایرادات گرفته شده جزیی هستند.

رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه این لایحه به مسائل فرهنگی و غیرفرهنگی مربوط می شود، تاکید کرد: مباحث مربوط به جریمه بی حجابان در لایحه همچنان به قوت خود باقی است و تغییر نکرده است شاید ابهاماتی وجود داشته باشد ولی ما در کمیسیون آنها را رفع می کنیم.

غضنفرآبادی عنوان کرد: ما ایرادات و ابهامات را اصلاح کرده و مجددا به شورای نگهبان می کنیم و در نهایت بستگی به نظر این شورا دارد که اصلاحات را قبول میکنند یا به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع می دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha