کد خبر 225631
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

دانشگاه شهرکرد در رتبه‌بندی جهانی تایمز ۲۰۲۴ قرار گرفت

دانشگاه شهرکرد در رتبه‌بندی جهانی تایمز ۲۰۲۴ قرار گرفت

 معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهرکرد گفت: این دانشگاه‌ در رتبه‌بندی جهانی تایمز ۲۰۲۴ در حوزه‌های موضوعی مهندسی، علوم زیستی و علوم فیزیکی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ احمد کیوانی افزود: بر اساس گزارش‌ مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC) در رتبه‌بندی تایمز موضوعی ۲۰۲۴ از جمهوری اسلامی ایران ۷۳ دانشگاه حضور دارند که در ۱۱ حوزه موضوعی کلی حائز رتبه شده‌اند که دانشگاه شهرکرد در رده‌های اصلی مهندسی، علوم زیستی و علوم فیزیکی، در این رتبه‌بندی موضوعی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در رتبه‌بندی حاضر دانشگاه شهرکرد موفق شده است در حوزه‌های موضوعی مهندسی رتبه ۸۰۰-۶۰۱ تایمز (۲۶ کشور)، علوم زیستی رتبه ۱۰۰۰-۸۰۱ تایمز (۲۵ کشور) و علوم فیزیکی رتبه ۸۰۰-۶۰۱ تایمز (۱۴ کشور) را کسب کند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهرکرد افزود: امید می‌رود، با روند کنونی توسعه کیفی فعالیت‌های پژوهشی، فناوری و نوآوری دانشگاه در راستای فرمایشات مؤکد رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم کسب مرجعیت علمی و فناوری در سطح‌های ملی و بین‌المللی، شاهد ارتقای جایگاه این دانشگاه و نمود نقش‌آفرینی بیش از پیش این دانشگاه در مسیر پیشرفت پژوهش و فناوری کشور باشیم.

دانشگاه شهرکرد با داشتن سه پردیس علمی در شهرکرد، فارسان و بروجن و هفت دانشکده پذیرای بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ دانشجو است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha