کد خبر 229858
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

شهردار جدید بروجن چهارمحال و بختیاری معرفی شد

شهردار جدید بروجن چهارمحال و بختیاری معرفی شد

گرشاسب ریگی در آیینی با حضور مسوولان چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه به‌عنوان شهردار جدید شهر بروجن معرفی شد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ فرماندار بروجن در آیین معارفه شهردار جدید بروجن تاکید کرد: پیشرفت و توسعه شهر بروجن از دغدغه‌های اصلی مسوولان و از خواسته‌های اصلی شهروندان این شهر است.

فتاح کرمی خدمت‌کردن بدون‌منت و صادقانه برای مردم را از مهم‌ترین ویژگی‌های مسوولان دولت سیزدهم دانست و افزود: شهرداری یک نهاد عمومی است که براساس درآمد و هزینه در راستای قوانین و مقررات مدیریت می‌شود.

وی توجه شهردار بروجن به انتظارهای مطرح شده شهروندان را ضروری اعلام و تصریح کرد: وضعیت میدان عرضه دام زنده و میدان میوه و تره‌بار این شهر مناسب نیست و مردم درخواست جابجایی آن‌ها را دارند.

کرمی شهروندمداری و برنامه‌محوری را مهم‌ترین اولویت مورد نیاز در اجرای طرح‌های مدیریت شهری دانست و یادآور شد: پیشرفت در امور مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی نیازمند همدلی، اتحاد و هم‌افزایی است.

شهردار بروجن نیز گفت: انجام اقدامات بزرگ در این شهر به تدبیر و شجاعت همراه با رضایت خداوند نیاز دارد.

گرشاسب ریگی تاکید کرد:شهرداری به‌عنوان پیشانی دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه با نگاه عدالت‌محوری، شهر برای همه شهروندان، فراقومیتی، فراجناحی و تحول در اداره و رفتار سازمانی، نقش مهمی در اُمیدآفرینی مردم جامعه دارد.

ریگی تصریح کرد: گره‌های موجود در روند توسعه شهر بروجن باید شناسایی شود و با بهره‌مندی از خِرَد جمعی براساس معیارهای علمی رفع شود.

شهردار بروجن اظهار داشت: مهندسی فرهنگی اجتماعی، انجام کارهای مطالعاتی، تعریف سیما و منظر شهری، برون‌سپاری امور، تحول در ساختار، اولویت‌بندی و نگاه عدالت‌محوری و محله‌محوری، شفافیت در امور، تقویت درآمدهای پایدار، حرکت در مسیر بودجه، الکترونیکی کردن و هوشمندسازی در دستور کار قرار می‌گیرد.

سرپرست سابق شهرداری بروجن نیز گفت: ۵۵ درصد بودجه این شهرداری در سال‌جاری محقق شده است.

سید حسین قریشی تاکید کرد: بودجه شهرداری بروجن در سال‌جاری یک‌هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال مصوب شده که تاکنون ۵۵ درصد آن برابر ۸۵۰ میلیارد ریال وصول شده است.

 گرشاسب ریگی یکم مهرماه سال‌جاری از سوی شورای اسلامی بروجن به‌عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

شهردار جدید بروجن متولد ۱۳۵۶ و دارای مدرک دکتری از پژوهشگاه ملی زیست فناوری تهران است.

وی پیش از این به‌عنوان عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد با درجه دانشیار، دبیر هیات نظارت ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی چهارمحال و بختیاری، رییس دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان، رییس دانشکده علوم پایه دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء (ص) بهبهان، معاون آموزشی دانشکده علوم پایه دانشگاه شهرکرد و مسوول فضای سبز شهرداری بروجن فعالیت داشته است.

با نظر اعضای شورای اسلامی شهر بروجن سید حسین قریشی از ۲۱ فروردین‌ماه سال‌جاری تا روز یکشنبه ۱۲ آذرماه جاری به‌عنوان سرپرست شهرداری این شهر فعالیت کرد و پیشتر حمزه‌علی ولییان به‌عنوان شهردار بروجن مشغول به فعالیت بود.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha