کد خبر 225232
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

«حیات» گزارش می‌دهد؛

خط و نشان گرگ ایرانی برای رقبا/ هادی چوپان مستر المپیا را به آتش می‌کشد؟

خط و نشان گرگ ایرانی برای رقبا/ هادی چوپان مستر المپیا را به آتش می‌کشد؟

قهرمان ایرانی مسابقات مستر المپیا موفق شد برای دومین سال متوالی به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛  مسابقات حرفه‌ای و بین‌المللی پرورش اندام مردان که تحت عنوان رقابت‌های مستر المپیا، هر سال توسط فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب‌اندام (IFBB) برگزار می‌شود، امسال به میزبانی شهر ارولاندو واقع در ایالت فلوریدای آمریکا در حال جریان است و قهرمان ایرانی این مسابقات مثل همیشه با درخشش خود به دور پایانی رقابت‌ها راه پیدا کرد و امیدوار است مثل دوره قبلی مسابقات به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

مرحله مقدماتی این مسابقات بامداد امروز در سالن اورنج کانتی کانونشن سنتر برگزار شد و چوپان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها که سال گذشته موفق شده بود آن را کسب کرده و تاریخ‌سازی کند، این بار هم موفق شد نظر داوران را جلب و برای دومین سال متوالی به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند. چوپان بعد از عملکرد خوبش در مرحله مقدماتی به همراه درک لانسفورد و سامسون دائودا موفق شدند جواز حضور در فینال این رقابت‌ها را کسب کنند، فینالی که قرار است بامداد فردا یکشنبه به وقت تهران برگزار شود و علاقه‌مندان ایرانی در انتظار تکرار عنوان قهرمانی نماینده کشور خودشان هستند.

در همین راستا چوپان در نشست خبری خود برای فینال مسابقات صحبت‌هایش را با کنایه به رقبا آغاز کرد. او با تشبیه فیل، شیر و گرگ طعنه‌های سنگینی به برخی از بدنسازان زد و گفت: همان‌طور که می‌دانید، در جنگل فیل‌ها گنده‌ها هستن ولی شکارچی نیستند. شیرها ابهت دارند اما همسرانشان شکار می‌کنند. اما یک گرگ همیشه درنده و شکارچی است و شما فردا و پس‌فردا با یک شکارچی روبه‌رو خواهید شد.

چوپان صراحتا با به میان آوردن بحث فیل و اندازه آن، تاکید کرده که سایز در بدنسازی در اولویت نیست. او همچنین به شیر اشاره کرده؛ شیر نیجریه لقب سامسون داودا است و هادی مدعی شده که همسر شیر است که شکار می‌کند و در واقع این بخش از صحبت‌های هادی چوپان را می‌توان کنایه سنگینی به سامسون داودا دانست چرا که همسر او نقش اساسی در موفقیت‌های وی داشته و بخش عمده‌ای از توجه رسانه‌ای ساسمون به اقدامات رسانه‌ای همسر وی باز می‌گردد.

هادی چوپان در واکنش به سوال فیل هیث قهرمان ۷ دوره مسترالمپیا درباره این که مسترالمپیا شاهد یک قهرمان جدید خواهد بود یا خیر گفت: تو خودت چند بار قهرمانی را تکرار کردی و می‌دانی من الان چه حسی دارم. تو بیشتر از خیلی‌ها که من را کارشناسی کردند می‌توانی درکم کنی. خیلی از بدنسازا دوربین گرفتند دستشان و برای یوتیوب تمرین کردند ولی من امسال تمام وقتم را گذاشتم برای ساندو و امسال هم تکرارش می‌کنم.

چوپان در واکنش به این سوال که کدام بدنساز را رقیب جدی خود در این رقابت می‌داند گفت: برایم مهم نیست که با کی رقابت می‌کنم؛ تمریناتم را انجام دادم و ضعفی ندارم و ادعایی هم ندارم. سایز خیلی هم مهم نیست؛ ما بدنسازیم نه قوی‌ترین مردان.

زیبایی مهم است، باید بدنسازی را به سمت زیبایی ببریم. آن کسی نتیجه می‌گیرد که فیبر بیشتری داشته باشه و رژیمش را رعایت کند، در این مدت خیلی‌ها نظر دادند که برایم مهم نیست و نظر داوران اهمیت دارد.

او در ادامه گفت: دنبال پیشرفت بودم و هیچ‌کسی را مشکل‌ساز نمی‌دانم. هر کسی که مشکل باشد یک راهی برای حلش پیدا می‌کنم!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha