کد خبر 225079
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸

لزوم توسعه صادرات در مرز بانه

لزوم توسعه صادرات در مرز بانه

وزیر کشور گفت: در ایران اسلامی اصالت اقوام حفظ شده است و اقوام مختلف ایرانی دارای احترام و جایگاه هستند.

به گزارش گروه استان‌های حیات، احمد وحیدی عصر پنج شنبه در دیدار با بازاریان شهرستان بانه به اقوام مختلف ایرانی اشاره و اظهار کرد: ایران اسلامی اصالت و جایگاه اقوام خود را حفظ کرده است و این اقوام با فرهنگ دارای ارزش و احترام هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در هر شرایطی برای ایجاد تفرقه از فرصت‌های مختلف استفاده می‌برد، افزود: دشمنان در تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف، اقوام مختلف را نشانه می‌گیرند و قومیت برای آنها معنایی ندارد.

بصیرت و آگاهی عامل ناامیدی دشمنان

وزیر کشور یادآور شد: بصیرت و آگاهی مردم می‌تواند مانع بروز اختلافات و دشمنی‌ها شود و دشمن را نیز از ایجاد تفرقه ناامید می‌کند.

وحیدی با بیان اینکه بانه دارای ظرفیت‌های بسیاری برای رشد و توسعه است، افزود: مرز سیرانبند بانه از ظرفیت‌های این شهر است که توسعه صادرات را می‌توان در آن رونق بخشید.

وی خاطرنشان کرد: باید با استان‌های همجوار و منطقه اقلیم کردستان عراق هم افزایی و تعامل ایجاد کرد و همکاری‌ها را افزایش داد.

وحیدی با اشاره به اینکه کالاهای ایرانی را می‌توان به بازار اقلیم کردستان صادر کرد، گفت: باید تعاملات در کنار مناسبات قومی و فرهنگی افزایش یابد.

وزیر کشور با اشاره به انتخابات پیش رو در اسفند ماه امسال بیان کرد: نیاز است مردم با حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت خود در این عرصه سیاسی را به منصه ظهور برسانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha