کد خبر 224625
۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

بهره برداری از ۵ هزارمین واحد مسکن روستایی با حضور رئیس‌ جمهور

بهره برداری از ۵ هزارمین واحد مسکن روستایی با حضور رئیس‌ جمهور

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان از بهره‌برداری از پنج هزارمین واحد مسکونی روستایی با حضور رئیس‌ جمهور خبر داد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ سعید رسولی، از بهره‌برداری پنج هزارمین واحد مسکونی روستایی با تسهیلات بانکی بدون بهره و کمک‌های بلاعوض در سفر پیش‌روی رئیس‌ جمهور به کردستان خبر داد و اظهار داشت: این واحدها با اعتبار 9 هزار میلیارد ریال آماده شده است. 

وی با بیان اینکه ایجاد سرپناه و منزل مسکونی مقاوم و ایمن یکی از برنامه‌های اولویت‌دار بنیاد مسکن در جهت رفع محرومیت در کشور و کردستان است، گفت: تاکنون 47 هزار و 923 واحد مسکن روستایی معادل 39 درصد واحدها در استان مقاوم‌سازی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان تصریح کرد: جدا از احداث، 6 هزار قطعه زمین روستایی جهت واگذاری به متقاضیان نهضت ملی مسکن در سطح روستاهای استان در نظر گرفته شده که در این سفر اهدا می‌شود.

وی از بهره‌برداری از 200 واحد نهضت ملی مسکن شهری در استان با حضور رئیس‌ جمهور خبر داد و افزود: برای ساخت این واحدها بنیاد مسکن 1300 میلیارد ریال هزینه کرده و همچنان طرح تأمین مسکن ویژه مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر با هدف توسعه روستایی و محرومیت‌زدایی دنبال خواهد شد.

رسولی از آمادگی برای تأمین زمین 1100 واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت کردستان خبر داد و تصریح کرد: تأمین مسکن محرومان، توسعه روستایی و پیگیری احداث مسکن اقدام ملی از کارکردهای اصلی بنیاد بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان آماده شدن 1100 واحد مسکونی را گامی مهم در راستای خدمت‌رسانی نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم دانست و عنوان کرد: امیدواریم با همکاری سایر مسئولان متولی و بانک‌ها در جهت پرداخت تسهیلات و همراهی مردم استان کردستان، واحدهای مسکونی باقی مانده به‌زودی احداث و به اتمام برسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha