کد خبر 224619
۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

محموله قاچاق ۵۰ میلیاردی در برخوار اصفهان کشف شد

محموله قاچاق ۵۰ میلیاردی در برخوار اصفهان کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله قطعات کولرهای گازی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار خبر داد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ سردار محمدرضا هاشمی‌فر در این خصوص، اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان بُرخوار در پی کسب خبری مبنی بر دپوی تعداد زیادی کولر گازی قاچاق در یکی از انبارهای شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم در هماهنگی با مرجع قضایی به همراه نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان از انبار مذکور بازدید کرده و در نهایت 621 عدد پنل و اینورترهای کولر گازی را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: با توجه به اینکه تمامی قطعات مکشوفه خارجی بوده و مالک آنها نیز هیچ گونه مدارک گمرکی در این خصوص نداشت بنابراین محموله مذکور برابر حکم قضائی تحت عنوان کالای قاچاق توقیف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را 50 میلیارد ریال ارزیابی کردند، گفت: در این خصوص ضمن پلمب انبار پرونده تشکیل و برای رسیدگی قانونی به مرجع قضایی ارجاع داده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha