کد خبر 208530
۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱

کشف ۳۰۰۰ کیلوگرم مرغ خارج از شبکه توزیع در ملایر

کشف ۳۰۰۰ کیلوگرم مرغ خارج از شبکه توزیع در ملایر

 فرمانده انتظامی ملایر از کشف ۳۰۰۰ کیلوگرم مرغ خارج از شبکه توزیع به ارزش تقریبی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف می کنند.

وی اظهار کرد: مأموران در بازرسی از خودرو مذکور مقدار ۳۰۰۰ کیلوگرم مرغ به ارزش تقریبی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که به صورت غیرمجاز از کشتارگاهی در همدان به قصد یکی از استان های همجوار بارگیری شده بود را کشف کردند و با هماهنگی با مرجع قضایی محموله مذکور با نرخ مصوب در بین مردم توزیع شد.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از کشف هشت دستگاه کولرگازی و ۲۰۰ قلم لوازم خانگی قاچاق به ارزش تقریبی چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خبر داد.

وی افزود: در راستای مبارزه قاطع با قاچاق کالا و برخورد با مخلان نظم و امنیت اقتصادی جامعه مأموران پلیس امنیت اقتصادی، حین کنترل محورهای مواصلاتی به دو دستگاه خودرو وانت و کامیون ویژه حمل اثاثیه منزل مشکوک می شوند و برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف می کنند.
 
ساکی ادامه داد: مأموران در بازرسی از خودرو وانت هشت دستگاه کولر گازی با متعلقات مربوطه و از خودرو کامیون ۲۰۰ قلم لوازم خانگی از جمله چرخ گوشت، خُردکن، چای‌ساز، یخچال و لباسشویی به ارزش تقریبی چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را کشف می کنند و در این ارتباط دو نفر متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha